ik heb een nieuwe dj, niet de snelste maar wel de mooiste :P

Status
Not open for further replies.

argentino

Well-Known Member
hey pplz
best wel een tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb sinds die keer dat ik een beetje boos werd, volgens mij ben ik een beetje verslaafd aan dit forum ? :rolleyes: zou kunnen.....maarja boeie....

ik heb die ouwe dj van mij helemaal uit elkaar gehaald, nu heb ik dus echt veel standaard onderdelen (kunnen nog van pas komen)
en ik heb weer een nieuwe gehaald (2e hands) deze rijdt echt als een zonnetje en ik heb dus gemerkt dat ie al heel erg lekker optrekt sinds ik de begrenzers eruit heb gehaald (is ook al oud model), nu trekt ie dus ook lekker op en haalt de 70 op de teller, ik ben er dus ook achter gekomen dat die malossi 70cc gewoon geldverspilling was want hij maakte een klereherrie en de enige goede oplossing daarvoor was een dure uitlaat (heb rondgekeken en yamashi is wel HEEL erg stil onder een dj met 70cc) en wat zal zo'n yamashi kosten?? iets buiten mijn budget.

ik ben nu alleen van plan er een polini variootje onder te zetten, heeft iemand daar ervaring mee? het gaat mij vooral om het optrekken en dat de top iets hoger is (heb niet voor niks begrenzer gekocht :# )

anywayz... de foto's moeten nog ontwikkeld worden, me nieuwe dj is iig ferrari rood met ferrari stickers en carbon knipperlichtglazen voor en achter en nog zo'n flashlichtje achterop met kleuren en een soort van blacklight als remlicht, ik ben nu echt trots op mijn ferrari kymcootje dj8)

en jullie kunnen gaan gillen dat een dj niet goed is, ik weet dat het niet echt een superscoot is maar ik gebruik hem dan ook niet om 120 te gaan ofzo, ik vind het gewoon relaxt om ermee te toeren maar hij moet dan ook weer geen 45 ofzo lopen want dat is gewoon te gevaarlijk, straks val ik nog in slaap en zijn mijn mooie ferrari rooie kappen verrot als ik op me bek ga...:)

ok dit was weer een nutteloos verhaal maareuh..ik wou ff zeggen dat ik weer terug ben....

LaTeRzz

________
KyMcO Dj - (nOg OnBeGrEnSd)
 
Advertisement - register to remove this

heb je dit stuk gelezen??

"ik ben nu alleen van plan er een polini variootje onder te zetten, heeft iemand daar ervaring mee? het gaat mij vooral om het optrekken en dat de top iets hoger is (heb niet voor niks begrenzer gekocht :#) "
 
maar weet jij nou wat voor verschil ik krijg als ik er een polini vario in zet, ik weet wel dat ie beter zal gaan optrekken, dan zal die toch ook minder dips krijgen? en gaat de top dan ook omhoog?

greetz
 
koop gewoon een dr70 en houdt je std uitlaat=klaar=goedkoper dan speedcontrol en als je een andere vario erin zet, doe er dan wel een multivar in en geen speedcontrol
 
Originally posted by Sloper
koop gewoon een dr70 en houdt je std uitlaat=klaar=goedkoper dan speedcontrol en als je een andere vario erin zet, doe er dan wel een multivar in en geen speedcontrol

hoezo geen speedcontrol dan
 
Originally posted by argentino
wat moet je dan afstellen na een nieuwe vario, de carb?

Wat afstellen? Je vario natuurlijk! Je rolletjes ed. Koppeling etc.
Koop toch een fatsoenlijke scooter man. Een kymco wordt niet mooi ook al issie ferrari rood (wat overigens een schande is voor Ferrari)
Een scooter mag alleen in de Ferrari kleuren zijn alsie snel is! Een ferrari die eruit wordt gereden dakanie, of het moet een Lambo zijn!
 
Re: dip?

denk eens na. als jij je overtoeren wegwerkt met zwaardere rollen heb je toch een dip? wie overtoeren nodig heeft heeft blijbaar ergens anders in zn toerenverloop een dip...

Originally posted by SRally


Afstellen is gewoon gaar en veel overtoeren vaak.

Van een dip is bij mij echter geen sprake.
 
Re: Re: dip?

Originally posted by Ufo
denk eens na. als jij je overtoeren wegwerkt met zwaardere rollen heb je toch een dip? wie overtoeren nodig heeft heeft blijbaar ergens anders in zn toerenverloop een dip...


tja zal dan wel.

Ik bedoelde alleen maar dat ik zelf nu geen dip heb. Tenminste? Misschien wel op het eind. Kijk me opbouw van snelheid van 0-80 (op een nauwkeurigere teller) is gewoon liniair. Daarna is de klim naar de top een stuk trager. Misschien dat je dat een dip zou kunnen noemen, maar dit is natuurlijk bij auto's en motoren ook het geval.

Zoals een filmpje wat ik heb van een Yamaha R1 die 180mph (290km/h) rijdt. Van 0-250km zit ie zo, maar de klim naar top duurt "uren"
 
Re: Re: Re: dip?

Originally posted by SRally


tja zal dan wel.

Ik bedoelde alleen maar dat ik zelf nu geen dip heb. Tenminste? Misschien wel op het eind. Kijk me opbouw van snelheid van 0-80 (op een nauwkeurigere teller) is gewoon liniair. Daarna is de klim naar de top een stuk trager. Misschien dat je dat een dip zou kunnen noemen, maar dit is natuurlijk bij auto's en motoren ook het geval.

Zoals een filmpje wat ik heb van een Yamaha R1 die 180mph (290km/h) rijdt. Van 0-250km zit ie zo, maar de klim naar top duurt "uren"

heb je toevallig nog de url van dat filmpje?!? :)
 
Re: Re: Re: Re: dip?

Originally posted by Sloper


heb je toevallig nog de url van dat filmpje?!? :)

Op Bikepics.com staan er een zooitje. (moet je wel ff aanmelden geloof ik)

Die van die Yamaha R1 heb ik gewoon via Kazaa gedownload.
 
afstellen

ooh vario afstellen, ja sorry ik noem rolletjes vervangen geen afstellen ... maarja maar hoe groot is het verschil in optrekkracht als ik er zo'n malossi vario inpleur met precies het goeie gewicht rolletjes, trekt ie dan echt flex of is het verschil niet zo groot (behalve de dips dan)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top