StuntSnuiver
Slider Invasie!
ben nu begonnen met men tnt voorkap met ene tnt koplamp er in te polysteren... Hoop dat het hard word en dat ik niet alles weer opnieuw hoef te doen... Zal over een uur wel weer ff checken en een foto schieten 8P
DG SF2 said:En waar is dat op gebaseerd
TunedFox said:Ik had me voorlichten dicht geplamuurd van een nrg kap. Maar toen ze gespoten werden ging het niet helemaal goed. Plamuur is helemaal gaan barsten. Kan dus overnieuw beginnen. Ik heb het gedaan met autoplamuur van albestine, uit een tube.
*foto's*
ProjectRox said:Dat van mij is dus ook mislukt :|. Nu een paar uur later als ik dan aan het hars kom dat ik in de naden heb gelegt is het nog plakkerig.... Dat op de matjes is wel aardig hard :S. Hoe kan ik dat hars het beste van mijn kwast halen en van de kappen? Schoonmaken enzo.
Tezzaahh said:getest
ProjectRox said:Dat van mij is dus ook mislukt :|. Nu een paar uur later als ik dan aan het hars kom dat ik in de naden heb gelegt is het nog plakkerig.... Dat op de matjes is wel aardig hard :S. Hoe kan ik dat hars het beste van mijn kwast halen en van de kappen? Schoonmaken enzo.
TunedFox said:Ik had me voorlichten dicht geplamuurd van een nrg kap. Maar toen ze gespoten werden ging het niet helemaal goed. Plamuur is helemaal gaan barsten. Kan dus overnieuw beginnen. Ik heb het gedaan met autoplamuur van albestine, uit een tube.
ProjectRox said:kut 8P alles er dus weer afscheuren... Hoe kan ik mijn kap dan weer goed schoon krijgen?
ProjectRox said:Dremeltje heb ik hier nu wel liggen dus ff bezig. Maar zal morgen weer ff voelen als het dan net zo is al paar uur geleden haal ik het er af. Als het hard is tjah dan maar laten zitten denk ik.
ProjectRox said:Heb het er al afgehaalt . Alleen hoe haal ik de resten van men kappen dat hars? Ben al vet lang bezig onder de kraan aan het boenen alleen wil er maar niet af 8P. Ook met tinner?
Je meot ook niet alle plamuur in 1x erop doen.als je dit in lagen had gedaan had dit niet gebeurt
ThundeRRacing said:Je meot ook niet alle plamuur in 1x erop doen.als je dit in lagen had gedaan had dit niet gebeurt
TunedFox said:Heb ik ook gedaan. Ligt waarschijnlijk aan de albestine plamuur want ik heb ook ergens geplamuurd met de plamuur van de spuiter en dat is wel gewoon goed.
Maar het het is gewoon gaan reageren lijkt het wel. Met de primer was er nog niks aan de hand.