Puntjes kunnen er idd wel inkomen, maar ik dacht dat je bedoelde dat het echt zou gaan kraken.
Kees wilt lichte kappen hebben, dan kan hij evengoed 1 laag carbon leggen, ik weet eigenlijk ook niet een reden om er meer te leggen.
Het is een simpele kap die netjes ophangt en waar geen krachten op komen te staan.
Echt sterk hoeft het dus niet te zijn, wil je toh sterkte hebben moet je dus epoxy gebruiken.
Als kees de hars gebruikt die achter op de tafel staat weet ik ook al ineens waarom het arbon niet blinkt zoals hij het wil. Die hars is niet volledig transparant, iets wat je met epoxy wel bekomt.
..., ik ga hem morgen avond pas lossen omdat epoxy best lang nodig heeft om uit te harden!
Wie kan mij is uitleggen wat het doel is van polyesteren ofzo?
Nog nooit van gehoort en kan er niks bij bedenken...
Kuip zit er al op, en staat best wel vet.
Ik gebruik gewoon lamineer epoxy sander met 2:1 delen. We hebben de kuip in de blanke lak gezet en hij glimt gewoon mooi nu! Alleen tja hij is mooi op een paar lucht plekjes na.
Degene die morgen naar Nijmegen gaan zullen hem wel zien, en kun je meteen voelen, hij is sterk zat maar op zwakke plekken voelt het als plastic en beweegt het ook zo, breekt echter niet. Je kunt hem bij wijze van spreken gewoon dubbel vouwen
heeft iemand info over de L&M kont voor de aerox ?
goede pasvorm enz ?
redelijke pasvorm.
Is ook moeilijk met zo'n grote mallen.
Het formaat is niet hetgene dat het probleem is, de gebruikte materialen zijn vaak het probleem
Greetz
Aardig goed vooruitziend vermogen Ruud! Zonder deze reply gelezen te hebben heb ik daar nu de kont maar besteld. Inderdaad baal ik er stevig van dat die *%#$@ de ruimte van het originele zadel eruit hebben gelaten. Deze zal ik er zelf weer in gaan maken.http://www.vfracing.be/N_frame.html?http://www.vfracing.be/racing_N_grp_18-1.html
alleen t zitje moet nog n matje op