Heej die heb ik ook ergens anders gezien ..... composietforum.nl (kuch reclame kuch)
Even een vraag. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar de website van L&M Design. Misschien kan ik hem niet vinden omdat ik nu in Zweden zit en de Google hier niet zo zeer naar Nederlandse pagina's zoekt.
Heeft iemand een Internet adres of mail adres (telefoonnummer) zodat ik contact met het bedrijf op kan nemen?
Het gaat overigens over een compleet gesloten zitje (en tankcover) voor een Aprilia RS125 model '94>'99. De fiets moet het circuit op maar ik kan de kuipen zelf nergens vinden. Vandaar dat ik wil informeren hoeveel een custom made exemplaar moet gaan kosten.
P.S. Overige bedrijven/goede beunhazen die de zelfde dienst kunnen leveren zijn ook welkom natuurlijk!
Hijs is 1 laag 200 gram carbon dik, en op sommige plekken hier en daar wat verstevigd, word dus sowieso een wiebel kap ben ik bang hehe. Er zit ongeveer 150 gram aan vezels in en 150 gram hars, dus in totaal hoop ik dat de kap rond de 300 gram zit straks!
Maak je het omwille van het gewicht of voor het uitzicht?
Als het enkel voor het uitzicht is kan je de binnenkant lamineren met gewone glasvezel om de prijs te drukken.
Is het trouwens geen beter idee om even koolstof icm aramide vezel te gebruiken (carbon/kevlar). Dit kan ook weer wat beter tegen de steenslag en valschade. Als hier iets scherp tegen vliegt is je kap stuk namelijk.
En hoe ga je al je kappen ophangen?
Gewoon beugeltjes erin polyesteren?
Ziet er wel goed uit hoor.
Heb je ook al meer-delige mallen gemaakt trouwens?
Carbon zal niet kapot gaan met steenslag, hoogstens een kras ofzo in het laminaat.
Bij polyester zou de polyester inderdaad wel eens kapot kunnen gaan.