How to polyesteren deel #2

• Thread starter Thread starter Bas
  • Start date Start date
081220081244.jpg

Moet nog uitgezaagd worden :)

Owja zo 320 gram, gaat nog +- 20 vanaf :p

zip 2000?
Hoe doen jullie dat nou met de ophangingpunten...
Een kapje kopiëren is nog goed te doen, de ophangingen namaken en integreren in datzelfde product is al heel andere kak.

Zie je niet eens, heb hele dunne tywraps :) Maar je kunt ook alminium platstafjes er tegen aan lijmen (met 1 of 5 minuut epoxy lijm) tegen de zijrand en dan schuin buigen gatje erin en dan boutje + moertje erop, en ge ziet er niets van eej :p

Zie je niet eens, heb hele dunne tywraps :) Maar je kunt ook alminium platstafjes er tegen aan lijmen (met 1 of 5 minuut epoxy lijm) tegen de zijrand en dan schuin buigen gatje erin en dan boutje + moertje erop, en ge ziet er niets van eej :p

Dat zijn beun manieren natuurlijk.
Maargoed, ik heb het antwoord op mijn vraag :)

Mensen mogen soms ook creatief zijn die zo'n kapje kopen..
de buitenkant heb je dan al ! en die is als het goed is strak ! en de binnenkant kan je dan zelf doen en dat zie je dan toch niet..

Kees is allemaal wel netjes hoor ;)

Tuurlijk, i kga ervanuit dat als je zo'n zip hebt ook wel de voorkap hebt.

Die ophangpuntjes zijn dus in 1 2 3 te kopieren uit simpel polyester.

Wat expoykit op de kap en ding zit beter vast dan een standaard kap.

Heb ik trouwens al meerdere keren moeten doen op kappen, stevig zat die kit.

Beste,
Ik heb thuis een speedfight 2 wrc staan, en ik zou graag de kap polyesteren. Ik zou de voorkap een "gemene look" willen geven, hoe kan ik dit het beste zonder de bcd booskijkers te kopen?
Mvg,
Ruben

het is mn eerste keer dat ik het probeer, dus zal wss niet vn de eerste keer goed zn :d
Ik wil de 2 lampen helemaal dicht polyesteren met enkel een 2 streepjes open. als je snapt wat ik bedoel :p

Oke, vroeger deed iedereen dat altijd met zo'n standaard polyester en plamuur setje die je overal kan halen zowat van Albastine, dan ben je zo'n 25 euro kwijt, maximaal, en heb je zat om het eventueel een paar keer over te doen (niet nodig denk ik hoor, je kan het heus wel)
Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen proffesioneler bezig, maar 'kees' zal hier vast op reageren denk ik ;)

Je moet de kap demonteren, schilderstape aa de VOORKANT plakken, en dan aan de schterkant matjes erop plakken.
Dan kun je polyesterhars aanmaken, en die erop deppen/smeren dit doe je 2 a 3 laagjes (ligt eraan watvoor weefsel je hebt) en als het dan hard is kun je de tape aan de voorkant eraf trekken..
Daar nog een laagje plamuur even strak schuren en je bent klaar :)

Dan ken je eventueel nog sleufjes uitfrezen oid

Erna zou ik nog een matje op maat snijden die tussen de koplampen valt.
Dan zit je met zo goed als geen ruimte meer tussen de originele kap en de polyester erachter.

Dus ook minder plamuur des te beter.

dat snap ik dus nooit he :P dan krijg je toch een bolling in je kap aangezien je OVER je kap nog is polyester, EN klein laagje plamuur doet om alles weer goed te krijgen.. ?

Back