Hoeveel moet ie draaien????

orgi driver

puch snip
Ik had een vraagje

heb net een gilardoni 50cc w poort op mijn zip gedaan en een MHR TEAM uitlaat en hij draait maar 12.000 toeren.

nu is mijn vraag wat moet zo'n combi nu draaien als het echt hard moet. het is AC> trouwens.
 
Advertisement - register to remove this

10k lijkt me eerder een waarde waar je op moet zitten.
als je het echt wilt weten, zet hem op de bank met geblokkeerde vario.
het klinkt nu net alsof je niet aanvoelt of je scooter overtoeren maakt ofniet!
 
OJA dat heb ik vergeten er bij te vermelden maar de cilinder is wel degelijk getuned op en top en heb er andere gewichten in gedaan maar was geen goed idee want draai nu 15.000 toeren toch iets te veel maar jullie dachten dus dat een getunede cilinder wel 12.000 mag draaien.

nog bedankt
 
Originally posted by BurN
10k lijkt me eerder een waarde waar je op moet zitten.
als je het echt wilt weten, zet hem op de bank met geblokkeerde vario.
het klinkt nu net alsof je niet aanvoelt of je scooter overtoeren maakt ofniet!

enigste bank waar ik hm op kan zetten is de woonkamer bank in de buurt is namelijk geen vermogens bank.
maar hoe merk ik anders dat die goed loopt of over toeren maak.

of kan ik beter mijn 70cc MHR TEAM op mijn scooter gooien.
 
Originally posted by Spons
OMG.. beter die Team 70 ja :D

zal even kijken of ik goedkoop aan een zuiger kan komen en dan plak ik wel de 70 er onder maar ik draaide met die cilinder en een C16 van Yasuni 13.000 toeren dat is wel voldoende toch.
 
he nicks wil je mijn cilinder nog kopen dan want als ik dan de zuiger koop dat word de cilinder plus zuiger van MHR TEAM natuurlijk iets van 150,- dat wil zeggen dat je 15,- euro korting hebt op de zuiger.

en je hoeft d zuiger ook niet meer interrijden.
 
ga toch 50 rijden maar nu heb ik zwaardere geichten er in gedaan en nu draait die nog steets 15.000 en als ik nog zwaarder er in gooi trekt die niet lekker op maar ga het toch proberen.

maar mijn vraag nu is ik heb een 19 delorto carb en sproeier104 er in en een power filter en bij het optrekken maakt die een zwaar geluid en bij ed 20 begint die te trekken. wat kan ik er aan doen grotere of kleinere sproeier misschien
 
Back
Top