Hoelang duurt het voordat wok wordt verwerkt?

dyarno

New Member
Ik heb het zelfde probleem nu al 3 weken geleden een wok gekregen maar geen boete en nog steeds niks van gehoord ook niet op de rdw site
je zou kunnen kijken op de website van CJIB en inloggen met je digID om te kijken of je een boete hebt

Mijn boete is net binnengekomen maar er staat nergens vermeld dat ik een wok zou hebben

ScooterSR

New Member
je zou kunnen kijken op de website van CJIB en inloggen met je digID om te kijken of je een boete hebt

Mijn boete is net binnengekomen maar er staat nergens vermeld dat ik een wok zou hebben
Hi,

Hoe is het afgelopen? Heb je uiteindelijk geen WOK gehad of kwam die later in het systeem. Ik heb namelijk precies hetzelfde momenteel. Ik heb alleen nog maar een boete gekregen.

Henkie-T

New Member
Hi,

Hoe is het afgelopen? Heb je uiteindelijk geen WOK gehad of kwam die later in het systeem. Ik heb namelijk precies hetzelfde momenteel. Ik heb alleen nog maar een boete gekregen.
Hoi,

ik heb nog steeds geen wok maar heb inmiddels wel een boete ontvangen van 89 euro voor het overschrijden van de constructie snelheid. Ook ben ik in de tussen tijd 1 keer staanden gehouden door de politie vanwege andere redenen en hebben ze niets over een wok vermeld.

Hoi,

ik heb nog steeds geen wok maar heb inmiddels wel een boete ontvangen van 89 euro voor het overschrijden van de constructie snelheid. Ook ben ik in de tussen tijd 1 keer staanden gehouden door de politie vanwege andere redenen en hebben ze niets over een wok vermeld.
Koop eens een lot voor de grap

ScooterSR

New Member
Hoi,

Dankjewel voor de reactie, ik precies hetzelfde nog steeds. Een boete van 89 euro maar geen wok. Alleen ben ik nog niet staande gehouden.

tonnie51

New Member
Ik heb afgelopen vrijdag een wok gekregen op mijn Piaggio Zip, echter zie ik nog niets van een wokstatus op de ruwe site. hoelang duurt dit ongeveer? iemand ervaring?
kan je niks van zeggen is gewoon afwachten maar kijk wel uit je bent dan namelijk niet verzekerd