Ja dat doe ik allemaal idd maar dat laatste dat is mijn angst. Ik heb dat dus 1 keer gehad met mijn vorige scooter. Motormuis stond in een tunnel te wachten en ik mocht meer naar de overkant waar de rollerbank stond. Ze keken idd ook naar technische dingen maar ik dacht dat dat alleen goed bedoelde adviezen waren maar na wat ik hier lees dus waarschijnlijk niet. Als bjiv profiel niet goed was geweest had ik al een wok kunnen krijgen.
Snelheid was exact 54 dus ik mocht door met de opmerking van de agent dat ik het in de gaten moest houden want volgens hem kon het zo zijn dat scooters harder gingen lopen als ze wat ouder waren.
Dat is ook mijn angst.
Zo'n fuik met een 100% controle. Mijn scooter loopt met mij erop (110 kg inclusief slot, helm kleding enz) zo'n 60 als ik wind in de rug heb. Maar wind tegen zo'n 52..
Ik heb een Gy6 blokje met injectie en krijg hem gewoon niet langzamer dan dit..
En dan is ie nog maar net ingelopen..
Ik denk dat als er iemand die bv maar 60 kg weegt de 65 km wel aan zou kunnen tikken.
Wat gaat dat doen op de rollerbank?
Ik heb een bon van de dealer altijd bij me waarop staat dat ik hem heb laten afvoeren en dat de dealer em op 52 km GPS heeft afgevoerd, en dat ik daar ruim €60, voor betaald heb.. Hij liep 'nieuw uit het krat' zo'n 68..
Ik ben 50+ en ik wil graag van A naar B en weer terug.
Als hard wil gaan leen of huur ik wel een motor..
Ik heb mijn 'opvoer tijd' wel gehad en letterlijk duizenden euro's en guldens aan boetes betaald aan 'die onzin'.
Ik rij netjes, heb een 'nette scooter' en geen opgefokte 2 takt, mijn volle A rijbewijs, altijd bescherming aan en op.
Come on give me a break, zou je bijna zeggen..
Ik ben benieuwd naar hoe die nieuwe rollerbanken werken met weerstand en of ze km of kw vermogen testen..
En dan die 'gewichts factor'..