Hoelang staat gemiddeld een Rollerbank

Divided

Banned
Ja het is weer zo ver er staat een rollerbank op me route de dorpsstraat De Bilt ik moet daar echt langs.

ik kan omrijden maar dat is een eind :X

mijn vraag ik kreeg om 12.00 de melding van rollerbank.nl ik moet om 17.15 op die plek wezen hoe groot is de kans (met dit weer) dat dan de rollerbank er nog staat ?

tot hoelaat staan rollerbanken er over het algemeen als ze rond 12.00 begonnen zijn ?
 
Advertisement - register to remove this

jah verschild soms staat ie maar 2 uurtjes en ik heb t meegemaakt dat ie van 's avonds een uur of 5 tot een uur of 11 er nog stond...
 
zet scooter op een afstand..

bilthoven --> 3 km <---rollerbank --->8 km<--- utrecht.. dus ja ga het laatste stukje niet lopen..

ik heb een omweg gevonden hopen alleen dat ik over de kerkweg de blauwekapelse weg over kan :X anders rij ik voor niks om
 
Nou valt toch nog wel mee als ik het lees ,

bij mij in houten hebben ze een keer tot over 12en gestaan (S'avonds !)
dan ben je echt kneiter in je hasses !
 
idd valt moeilijk te zeggen..vaak staan ze er rond drukke tijden, dus naar school, van school etc en in de tussentijd verplaatsen ze nog wel es..dus als ze niet meer op die plek staan is het geen garantie dat ze er niet toevallig nog in de buurt zijn...
 
Je kan toch kerkstraat inrijden bij Blauw-Kapelse weg, dan ben je er een heel stuk voor. Daarna over Weltevreden enz. Je kan ook nog via de veemarkt hallen naar De Bilt. Maar ja, dan rijden er altijd nog off te roads :|. Ik heb ook wel 's op vrijdag middag met goed weer een rollerbank bij het gemeentehuis gezien en die stond er echt 5 uur ofzo. Het is altijd anders.

Mvg Jeffrey
 
Last edited:
Ik werd meegenome naar het bureau om 12 uur s'nachts. Het bureau was al dicht en moest met allemaal codes opengemaakt worden door die motoragent (+/- 10 minute). Nadat alles eindelijk open was mocht ik op de rollerbank in de kelder en kon hij alles weer aflsuite :p Echt zielig die agenten
 
Hier in hellevoet zijn ze niet zo heel erg lang geleden van 9 s'ochtends tot savonds 11 bezig geweest dag in dag uit op het bureau zelf , dus de motoragenten pikte je op en brachten je daar
 
Bij ons staan ze er vaak rond de spitsuren van de scholen. Dus 's ochtends rond van half 8 tot half 10 ofzo en dan 's middags weer rond 3-en. Soms breken ze 's ochtends de boel weer af en staan ze der om 3 uur weer. Maja ik denk dat het moeilijk te zeggen is. Ieder korps heeft weer zijn eigen manier van controleren.
 
Ja bij ons staan ze ook vaak voor school en na schooltijd en dan meestal 3 stuks om mijn route naar huis:mad: ma ze staanj er meestal ma uurtje want in no time weet de hele school het en dat weten zij ook wel duzzz...:)
 
Niet veel rollerbanken staan er niet langer dan 1 uur iedereen weet dan al dat ze er staan dat weet de politie ook.. Daarna of verkassen ze of ze gaan de volgende dag weer verder..
 
Bij ons staat heel de dag een rollerbank op het bureau. Dan rijden er scootertjes en motoren rond. Elke scooter/brommer die ze zien wordt meegenomen naar het bureau.
 
kaj said:
Bij ons staat heel de dag een rollerbank op het bureau. Dan rijden er scootertjes en motoren rond. Elke scooter/brommer die ze zien wordt meegenomen naar het bureau.

dit doen ze bij ons ook echt triest maarja
 
Ik moest er een keer rond 9 uur s' morgens op..
Kom ik s' middags om half 4 weer een motoragent tegen of ik weer mee wilde gaan om op de rollerbank te gaan.

Soms staan ze er dus best wel lang..
 
zenith_ust said:
Ja het is weer zo ver er staat een rollerbank op me route de dorpsstraat De Bilt ik moet daar echt langs.

ik kan omrijden maar dat is een eind :X

mijn vraag ik kreeg om 12.00 de melding van rollerbank.nl ik moet om 17.15 op die plek wezen hoe groot is de kans (met dit weer) dat dan de rollerbank er nog staat ?

tot hoelaat staan rollerbanken er over het algemeen als ze rond 12.00 begonnen zijn ?

Ik woon zelf in de bilt, maar het lijkt met niet dat hier elke dag een rollerbank staat. Het is zo'n stil dorpje *D
 
Back
Top