Hoelang staat gemiddeld een Rollerbank

hey

Als er bij ons(amersfoort) rollerbank is staan ze er vanaf 14:00 tot 21:00
Bij het politiebureau staat i dan de hele dag en dan zijn er meestel 1 of 2 andere ploegen die door heel amersfoort heen staan wisselen om de 2 uur af:)

(heb et van nicht is zo'n kk wout:p)

a.s.p
 
verschilt wel ja, hier in Spijkenisse breken ze na 1 of 2 uur af en gaan ze naar een andere plek.
Ik heb net mn scooter opgevoerd, maar zonder begrenzer, stel ik word gepakt en ik geef aan dat ik hem meteen terug kan zetten naar 30, zouden ze sat accepteren?
Post automatically merged:

verschilt wel ja, hier in Spijkenisse breken ze na 1 of 2 uur af en gaan ze naar een andere plek.
Mn scoot gaat nu 65 blauw kenteken, maar stel ik word gepakt, en ik gwef aan dat ik hem meteen terug kan bouwen naar 34 zouden ze dat accepteren?
 
Ik heb net mn scooter opgevoerd, maar zonder begrenzer, stel ik word gepakt en ik geef aan dat ik hem meteen terug kan zetten naar 30, zouden ze sat accepteren?
Post automatically merged:


Mn scoot gaat nu 65 blauw kenteken, maar stel ik word gepakt, en ik gwef aan dat ik hem meteen terug kan bouwen naar 34 zouden ze dat accepteren?
zelfde als iets stelen dan zeggen ik geef het terug ik wil geen straf, je hebt het gedaan, tijd van meting ging ie dan 65 en heb je een wok, het naar 34 maken mag je doen en bij het rdw aantonen door middel van herkeuren
 
Back
Top