S Sietse twente 28 September 2003 #22 ik kreeg twee boetes tegelijk 1 voor geen certificaat en 1 voor geen verzekering. de eerste kreeg ik na 2,5 maand en de 2de nog 2 maand later en ik maar denken dat ze hem vergeten waren
ik kreeg twee boetes tegelijk 1 voor geen certificaat en 1 voor geen verzekering. de eerste kreeg ik na 2,5 maand en de 2de nog 2 maand later en ik maar denken dat ze hem vergeten waren
Spy 70cc Put it in the A I R 28 September 2003 #24 Dacht ik ook niet, ik dacht het wel eerst tot ik na 7 maanden en 13 dagen boete kreeg van 113 euro... Dat was ook kut klote politie
Dacht ik ook niet, ik dacht het wel eerst tot ik na 7 maanden en 13 dagen boete kreeg van 113 euro... Dat was ook kut klote politie
Gertjuh member 7 October 2003 #25 Kheb er 3 keer 3 maanden op moeten wachten, en 2 keer 2 maanden, en 2 keer 4 maanden! Verschilt lekker by die eikels!
Kheb er 3 keer 3 maanden op moeten wachten, en 2 keer 2 maanden, en 2 keer 4 maanden! Verschilt lekker by die eikels!
4x2 Vervoerhoer 7 October 2003 #27 Kreeg 'm zaterdag binnen (3 of 4 maanden na rollerbankje). Of ik voor 28 oktober even 226 euro naar Leeuwarden wil brengen (en je moet er rekening mee houden dat het overmaken ook nog 2 weken kan duren...).
Kreeg 'm zaterdag binnen (3 of 4 maanden na rollerbankje). Of ik voor 28 oktober even 226 euro naar Leeuwarden wil brengen (en je moet er rekening mee houden dat het overmaken ook nog 2 weken kan duren...).