Hoelang tot boete?

In september hebben ze mij ook aangehouden, boete's binnen 2 maanden gekregen ofzo (over de weg/80 km/h = f.70+f.465)
Maar ze zouden ook mijn cilinder, zuiger en uitlaat in beslag nemen.
Maar nu is dat bijna een half jaar geleden. Dan is het toch verjaard of niet? En dan kunnen ze toch niks meer in beslag nemen?
 
Hmmmz, je hoort nog genoeg verhalen erover. Ligt eraan welke gemeente je gepakt wordt? Bijv. Rijnmond is boete, buiten Rijnmond e.o is zooi eraf. Tis gebeurd...
 
Re: Re: Re: Hoelang tot boete?

Originally posted by Jasper
180 maar? volgens mij wel >€216 :(

Ik heb 'm net binnengekregen, het is inderdaad precies €216 :(
En ik heb er 2,5 maand op gewacht.
 
viel het jullie ook op dat in de gulden naar euro periode de boetes nogal snel op de deurmat lagen en betalings-termein ook vet kort was?
 
een boete mag TOT 4 maanden na uitschrijving in de bus vallen, pas na die 4 maanden is ie ongeldig, een meestal duurt het 2-3 maanden....

Ik zou trouwens wel een bezwaarschrift schrijven.. Kost hun tijd, heelveel tijd en geld, en de kans dat ze het vergeten of laten ziteen of dat het bij hun misgaat is onwijs groot.....
 
Originally posted by Ami®
een boete mag TOT 4 maanden na uitschrijving in de bus vallen, pas na die 4 maanden is ie ongeldig, een meestal duurt het 2-3 maanden....

Ik zou trouwens wel een bezwaarschrift schrijven.. Kost hun tijd, heelveel tijd en geld, en de kans dat ze het vergeten of laten ziteen of dat het bij hun misgaat is onwijs groot.....


Chill als dat zou zijn. Ben genaaid 15 november 2001 en uitlaat in beslag, liep 1.9 KW. Boete zou OM bepalen, nou ja moet hem nog steeds binnen krijgen!!!:p:p:p:):):)
 
Originally posted by Snoeijzzzzz



Chill als dat zou zijn. Ben genaaid 15 november 2001 en uitlaat in beslag, liep 1.9 KW. Boete zou OM bepalen, nou ja moet hem nog steeds binnen krijgen!!!:p:p:p:):):)
Whehehe :)
 
Back
Top