Hoelang duurt het voordat wok wordt verwerkt?

Ik heb het zelfde probleem nu al 3 weken geleden een wok gekregen maar geen boete en nog steeds niks van gehoord ook niet op de rdw site
je zou kunnen kijken op de website van CJIB en inloggen met je digID om te kijken of je een boete hebt

Mijn boete is net binnengekomen maar er staat nergens vermeld dat ik een wok zou hebben
 
je zou kunnen kijken op de website van CJIB en inloggen met je digID om te kijken of je een boete hebt

Mijn boete is net binnengekomen maar er staat nergens vermeld dat ik een wok zou hebben
Hi,

Hoe is het afgelopen? Heb je uiteindelijk geen WOK gehad of kwam die later in het systeem. Ik heb namelijk precies hetzelfde momenteel. Ik heb alleen nog maar een boete gekregen.
 
Hi,

Hoe is het afgelopen? Heb je uiteindelijk geen WOK gehad of kwam die later in het systeem. Ik heb namelijk precies hetzelfde momenteel. Ik heb alleen nog maar een boete gekregen.
Hoi,

ik heb nog steeds geen wok maar heb inmiddels wel een boete ontvangen van 89 euro voor het overschrijden van de constructie snelheid. Ook ben ik in de tussen tijd 1 keer staanden gehouden door de politie vanwege andere redenen en hebben ze niets over een wok vermeld.
 
Hoi,

ik heb nog steeds geen wok maar heb inmiddels wel een boete ontvangen van 89 euro voor het overschrijden van de constructie snelheid. Ook ben ik in de tussen tijd 1 keer staanden gehouden door de politie vanwege andere redenen en hebben ze niets over een wok vermeld.
Koop eens een lot voor de grap
 
Hoi,

ik heb nog steeds geen wok maar heb inmiddels wel een boete ontvangen van 89 euro voor het overschrijden van de constructie snelheid. Ook ben ik in de tussen tijd 1 keer staanden gehouden door de politie vanwege andere redenen en hebben ze niets over een wok vermeld.
Dankjewel voor de reactie, ik precies hetzelfde nog steeds. Een boete van 89 euro maar geen wok. Alleen ben ik nog niet staande gehouden.
 
Ik heb afgelopen vrijdag een wok gekregen op mijn Piaggio Zip, echter zie ik nog niets van een wokstatus op de ruwe site. hoelang duurt dit ongeveer? iemand ervaring?
kan je niks van zeggen is gewoon afwachten maar kijk wel uit je bent dan namelijk niet verzekerd
 
Ik ben misschien beetje laat op dit topic maar ik heb dit ook 2x gehad, eindstand geen wok echt gekregen. Dus ja, het is mogelijk dat als het na een tijd er niet staat dat je hem niet krijgt. Ik heb het keer aan het rdw gevraagd, hun zeggen dat als het er binnen 5 werkdagen niet staat dat het ook niet meer komt.
 
Dank je. Wat betreft snelheid, is dat vanaf een bepaalde snelheid. Ik heb begrepen dat de 56 nog accepteren en je geen bekeuring krijgt maar is het daarboven dan automatisch wok?
 
Dank je. Wat betreft snelheid, is dat vanaf een bepaalde snelheid. Ik heb begrepen dat de 56 nog accepteren en je geen bekeuring krijgt maar is het daarboven dan automatisch wok?
Ligt aan het humeur van de agent, m/v/lhbtqabc.
Maar reken er maar wel op als je op de rollerbank bent geweest. Volgens mij 54 max.
 
Last edited:
Dan denk ik dat ik die van mij wat zachter moet laten lopen want ik verwacht wel een toename van de controles nu ze zo bezig zijn met de fatbikes.
 
Dan denk ik dat ik die van mij wat zachter moet laten lopen want ik verwacht wel een toename van de controles nu ze zo bezig zijn met de fatbikes.
Zorg dat je niet opvalt.
Niet zoals die fatbikes en speed pedelecs, die overal op volle snelheid tussendoor rijden.
Pas je snelheid aan, zodat andere weggebruikers niet schrikken.
En dat je snelheid niet teveel verschilt van de auto's op de hoofrijbaan.
Maarja, vaak wordt bij een grote controle alles aan de kant gezet en mag je mee achter oom agent naar de rollenbank.
 
Ja dat doe ik allemaal idd maar dat laatste dat is mijn angst. Ik heb dat dus 1 keer gehad met mijn vorige scooter. Motormuis stond in een tunnel te wachten en ik mocht meer naar de overkant waar de rollerbank stond. Ze keken idd ook naar technische dingen maar ik dacht dat dat alleen goed bedoelde adviezen waren maar na wat ik hier lees dus waarschijnlijk niet. Als bjiv profiel niet goed was geweest had ik al een wok kunnen krijgen.
Snelheid was exact 54 dus ik mocht door met de opmerking van de agent dat ik het in de gaten moest houden want volgens hem kon het zo zijn dat scooters harder gingen lopen als ze wat ouder waren.
 
Back
Top