Duurt me wel erg lang...

The.Grimson

Well-Known Member
Zo ik heb Vorige week vrijdag m'n Aerox Gp1 teruggevonden in de fietstalling. En toen is er politie bijgekomen om hem meetenemen en de dader ook ( kwam de scoot halen toen de poltie net aankwam )

Naja dus hun zeggen jah maandag avond bellen we je en dan kun je hem meenemen. Nou goed ik w8en maandag avond nog steeds niks. Ik dinsdag erheen en vragen blijkt hij over te zijn geplaats naar een ander bureau zonder mij te bellen. :S

Bellen ze donderdag middag jah we zijn bijna klaar maar messchien moet je voor de rechtbank verklaring afleggen en een claim. Ok dus ik denk oh vrijdag wel klaar en ze hebben nog steeds niet gebeld. Duurt dit altijd zo lang of hoe zit het?
 
Advertisement - register to remove this

Nou, ben ik het niet helemaal mee eens, soms moeten ze ook nog wat voor je doen (mild zijn oid) dan kun je ze maar beter te vriend houden ipv het lastige jochie van 16 spelen die dag en nacht belt.
 
Idd het is mijn scooter maar ik vind dat ze wel mogen opschieten .. ze zeggen wel dat ze nog meer te doen hebben maarjah dat vind ik nix gek als je alles opschuift tot laatste moment
 
Ik heb 4 en een half jaar op mn F50 moeten wachten...

Dus heb nog maar ff geduld. Maar bellen en informeren naar de huidige stand van zaken kan nooit kwaad. Als je maar vriendelijk blijft...
 
4,5 is wel heel lang maarjah ze hebben m'n originele papieren al terug gestuurd dus jah ik zal nog eens vragen na de kerst denk ik :).. Khoop dat het neit 4,5 jaar duurt want als dat zo is begin ik wel met een andere Aerox :p
 
Jah GVD Politie mensen zijn bij deze echt lomp... Kzal ze ook nooit meer bedanken voor iets...

Na 4 weken w8en ( wat eigenlijk maar paar dagen zou duren zoals ze zeiden ) krijg ik vandaag een of ander lompe ****** brief dat ik ben benadeeld en dat ze geen vooruitgang in de zaak hebben :S..

Ze zeggen dat er geen genoeg bewijs is .. Naja Data-tag nr en sleutels is dat nog niet genoeg dan? en ook nog alle papieren..
Gewoon totale onzin vind ik ..
 
Als je alleen het datatag nummer hebt dan kan je waarschijnlijk niet al te veel.. Als je de papieren allemaal hebt dan vind ik het dikke onzin..
En het framenummer dan?!
Heb je geen aankoopsbewijs met framenr etc er op?!
 
Jah ik heb alle papieren die hebben ze ook gehad en terug gestuurd.. De sleutels die ik ze heb gegeven passten op m'n tankdop ( maar ze hebben m'n contactslot eraf gehaald ) ze hebben wel geknoeid met m'n frame nr maarjah dat zien ze blijkbaar niet ...
 
Jah zal ik ook doen ook en dan hopen op meer succes.. Maar die brief die ze me stuurden is een std brief alleen gegevens waren anders.. Ze stuurden erin dat ze alleen verder konden als er meer bewijs was maar meer bewijs dan al je papieren is er toch niet ( jah dealer sturen ) .. :?

Maarjah vriend van mij heb ook een politie brief en die is precies woord voor woord hetzelfde.. en het gaat bij beide om een andere scooter en andere zaak...
 
Dat is gewoon een standaardbrief waarin ze met nette woorden zeggen dat je pech heb en dat ze te lui zijn om verder te gaan zoeken om jou scooter te vinden ..
Vriend van mij heeft precies dezelfde brief gehad denks..
 
Nu moet je met je pa naar het politie bureau gaan , En vragen om de hulp officier van J.
Dan gooi je alle papieren voor hem en vraag je : Wat is hier niet duidelijk aan?
Vervolgens ff duidelijk maken dat je Breekijzer oid inschakelt en dat je niet weggaat zonder scooter.
 
Back
Top