Mol said:Volgens mij centreert een evo kopje zichzelf op de cilinder net als bij een speed cilinder of zie ik dat verkeerd?
Of bedoel je dat niet Ap.?
Joost@aerox said:In mina zit std m7, wat heb je er nu voor raars in zitten dan?
D.J said:Ik zou het niet weten... maybe door zachtere wand oid ? Ik heb echt geen idee... Maar dat het zo is, is wel duidelijk.. vriend van had ook, gewoon normaal de cilinder gemonteerd, en na 5km kun je lichte veegjes al in de wand zien... Mijn Pro Race is ook de 1e keer met de hand vast gedraaid, en is ook niets mee gebeurd...
Mja..... sommige mensen snappen ook niet dat vast, vast is... en draaien gewoon door
Joost@aerox said:Ja, dat ik een blok voor je heb gedaan weet ik nog wel. Ik kan me echter qua tapeinden niks meer herinneren eigenlijk? Dat het iets raars was oid. Het moet wel m7 zijn dan, want m6 krijg je uberhaupt niet vast in je carters(die m7 zijn)
Mol said:Dat zal vast wel goedkomen dan vanavond.
Wat is trouwens je verdere schade? Cilinder zit vol met vegen lijkt me, en de verbrandingskamer? Is die nog te redden?
Arno said:Dat is onzin DJaex...
Zo te zien is het idd te strak gemonteerd.
Als je tuner een beetje vent is zal ie het vergoeden, want dat is zijn fout.
Volgens mij geeft hij zelf ook aan dat te doen net zoals vele anderen hier. Ik ben iig wel benieuwd naar de oplossing.Runner1987 said:Ik zou met alle handelingen wachten tot je HJ hebt gesproken. Kan aan mn vertrouwen in mensen liggen maar dat lijkt me toch de verstandigste weg :X