-HGS Speed Ark #2-

Status
Not open for further replies.
yooooooooooooooooooooo wimaa alles wel hey wat was er nou gebeurt ??? staat hij vast nee toch ?
maar hey als je die aim gaat halen geef dan ff een gil want dan haal ik hem ook ff maar die ga je ckr bij toon bestellen? maar hey wil je die hpi voor 6 mei af hebben? dan heb je nog wel wat te doen ik hoor het wel ff we whil meet again later

Renz P. said:
Nice!
op foto 4 en 5 lijken het echt 2 verschillende kleuren :?
Zal wel aan de foto/camera liggen :)

Paremoer lak en idd camera ook.. :D

@ Melle.. neej niet vast kom vanaaf de HPI ophalen als Toon opneemt...

En driewegen nog met de MHR denk ik.. of de hpi met '05 curve :)

yoooooooo wima alles lkkr hey wanneer ga je nou naar driewegen ? ik wil ook ckr wel op vrijdag heen scheelt een hoop toch en hey ligt mijn carb al bij toon ? we motten natuurlijk wel kenne testen hahaha spreek je later

sr frame said:
yoooooooo wima alles lkkr hey wanneer ga je nou naar driewegen ? ik wil ook ckr wel op vrijdag heen scheelt een hoop toch en hey ligt mijn carb al bij toon ? we motten natuurlijk wel kenne testen hahaha spreek je later

Jaah ik dacht er ook al aan.. :) en carb ligt er al een week :)

Bitubo veer en zwarte HEBO handvaten zijn er ook..
Maja update komt na dit weekend wel..:)

yooo ja d8 eerst jezus een biturbo veer is toch zo'n schijt ding maar ik ff zoeken op internet eneeee CKR vet ding ja heel bruut maare als je nou wel vrijdag gaat meld het dan ff want dan gaan we met z'n allen heen (nou ja allen janno ik en phill ohh ja en mechien nog martijn) mzzllllllll

Wim said:
Jaah ik dacht er ook al aan.. :) en carb ligt er al een week :)

Bitubo veer en zwarte HEBO handvaten zijn er ook..
Maja update komt na dit weekend wel..:)

Beter als die mooie achterstaaf:P :#

Ben benieuwd naar je race handvaten en veer:)

Ben ik weer :)

Verhaal: Gister de eerste SBO sprint in Driewegen..
Ik had me als 3de gewalificeerd met een tijd van 7,58 sec

In de kwart finale had ik een valse start.. en die mocht ik gelukkig over doen..
Toen had ik een tijd van 7,58 sec met een reactie tijd van 0,00 sec :O

Best snel :), dus ging door naar de Halve finale, alleen daar ging het raar oid..

Ik wist dat de Zip snel was, maar hij reed echt weg.. de tijd verklaard een hoop, want reed toen 7,98 sec, daardoor ben in uiteindelijk 4de geworden..
echt jammer, want de 3de plek had een tijd van 7,82 sec wat onder het dag gemiddelde lag, echt balen..

Nu loop ik weer een Beker mis.. net als SMP toen ik 2de werd..

Maja een 4de plek is niet slecht met een logge Beta tussen de zipjes..:)

Foto's: 8)

attachment.php

attachment.php

184-1147006156.jpg

184-1147006170.jpg

184-1147006175.jpg

Last edited:
Een mega vette Ark 8) Perfecte kleurencombi!!!

Over hoeveel meter was de sprint? 150m... neem ik aan

Achterveer staat egt dope :W ! hij loopt ook als een beest -:-

was gezzelig !

Last edited:
Je beta Ziet er zwaaar mooi uit wim. :W idd jammer dat de snelste tijd niet telde. en ehh Rotondes zijn jou ding ofniet :P
Hahaha

gr. The junior

Nette beta alleen je moet wel beter op letten wat ze vooraan zeggen :P komt die helemaal naar achter gereden terwijl die zijn sprint over mocht doen :D

Status
Not open for further replies.
Back