Geloof mij dat is niet zo, ik heb het effe bekeken en staat zo ook zeer nice. Ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Waarom duur als het goedkoop kan ofniet wim :#
DennisM. said:
Nette beta alleen je moet wel beter op letten wat ze vooraan zeggen komt die helemaal naar achter gereden terwijl die zijn sprint over mocht doen
Ik rende er al achteraan, maar hij rende zo hard dat hij alweer de hoek omwas , achja goed voor zijn conditie toch. Na dat rennen had hij wel een reactie tijd van 0,00 dus kwam goed uit
Leuk je gemeet te hebben joh , maar goed dat ralf het effe voorstelde om effe een shoot te houden, midden op de weg :#,
Vond het ook erg gezellig in jullie tentje .
Zie je volgende keer weer!
heyyy wimaa alles lkkr hey was wel een geslaagde eerste sprint toch maar hey ik hoord edat je even goed nog derde was geworden ? hey nog ff wat anders gisteren ff bij toon gebankt wat denk je 16.2 hahahahah met mijn home made spruitstuk ik zet er een kiesler wig op en bang 19.9 dusssssssss wist ik het nou maar ff eerder hahahaha maar hey we spreken mekaar (ohh ja en sorry hoor dat wij zo vroeg weg waren maar janno lag op de terug weg al te kotsen in de bus vandaar) hey de mzzl
heyyy wimaa alles lkkr hey was wel een geslaagde eerste sprint toch maar hey ik hoord edat je even goed nog derde was geworden ? hey nog ff wat anders gisteren ff bij toon gebankt wat denk je 16.2 hahahahah met mijn home made spruitstuk ik zet er een kiesler wig op en bang 19.9 dusssssssss wist ik het nou maar ff eerder hahahaha maar hey we spreken mekaar (ohh ja en sorry hoor dat wij zo vroeg weg waren maar janno lag op de terug weg al te kotsen in de bus vandaar) hey de mzzl