-HGS Speed Ark #2-

Status
Not open for further replies.
sr frame said:
heyyy wimaa alles lkkr hey was wel een geslaagde eerste sprint toch maar hey ik hoord edat je even goed nog derde was geworden ? hey nog ff wat anders gisteren ff bij toon gebankt wat denk je 16.2 hahahahah met mijn home made spruitstuk ik zet er een kiesler wig op en bang 19.9 dusssssssss wist ik het nou maar ff eerder hahahaha maar hey we spreken mekaar (ohh ja en sorry hoor dat wij zo vroeg weg waren maar janno lag op de terug weg al te kotsen in de bus vandaar) hey de mzzl
]

whaha melle ?

netjes gedaan homie..

we spreken elkaar (K)

Huib...

Wat een hok, is dat zo'n opgevoerde forza veer:P
Nee het is een en blijft een mooi en snel ding+ralf+
Zie je op Jubbega Wimmor:henko:

Hier ging die hard joh 8P

109-1147124695.jpg

:W

Het ding is echt mega vet, vooral ook die kleur groen gecombineert met die super mooie rode bitubo :D

Anders ik wel:love: En een beetje jaloers, niet te letterlijk nemen, gwoon op een positieve manier natuurlijk.:D Ik heb egt bewondering voor dit ding:W

Wat ik nog mis is een vette buddyhoes. Maar dat is lastig mooi te krijgen bij zo'n aparte kleur als jij hebt :). Verder tsja... Niks op aan te merken :P Erg tof, denk dat je dit jaar wel mee gaat doen om de prijzen!

Dat vind ik wel meevallen DG SF2.. wat wim al in gedachten heeft gaat denk ik wel tov staan ;)..

Hmm een buddyhoes is niet egt nodig vind ik, omdat er ook nog mooie zwarte binnenkappen opzitten, past de buddyhoes wel weer bij:)

Mark.S said:
Hmm een buddyhoes is niet egt nodig vind ik, omdat er ook nog mooie zwarte binnenkappen opzitten, past de buddyhoes wel weer bij:)
Dat is ook de bedoeling gast :*, Alleen zit er iets extra's op :#

Mark.S said:

Mee eens, maar deze is zo 'saai'.. Er zijn imo betere alternatieven :).
Maar er zal vast wel over nagedacht zijn, dus ik wacht af ;)

jeeeeeeeeeee wim nu kan je weer lkkr slapen dat je er maar lang van mag genieten jonge

De HGS jongens naast elkaar nu huib nog ..

attachment.php

Last edited:
Ik vind deze toch wel stukken mooier dan de typhoon.... deze is echt wel de max hoor... en allemaal zo netjes tot in die kleine details

Status
Not open for further replies.
Back