-HGS Speed Ark #2-

Status
Not open for further replies.
Speed06 is std. toch?
Tuned of Un-tuned, het blijft een super score.

En ofcourse, kwa uiterlijk is hij ook TOP!

Edit: Komt door de Pia-velgen. Die doen 't m:*

Zondag na Lelystad naar Antony geweest (Niet die van Twins)..
Hij is de nieuwe eigenaar van de FKT bank, met een gecoriseerde SAE software zat ik op 23+ en een x met een piek van 24,1pk na 12 runs oid :)

Dus omdat ik dat niet kon geloven :) ben ik vandaag naar De Jager gereden, en van de 3 runs was 22,8 de hoogste :D

En met een Tovami 400 is dat best hoog :).. maja ben nog niet helemaal tevreden, want hij heeft bij 100km/u zo'n 21pk.. dus ik ga nog ff banken om er een strakke lijn van proberen te maken

Ik had zelf wat met de cilinder gespeelt :)

Maja dit was gewoon inelkaar zetten met een geleende OKO en knallen :)
Dus mag zeker niet klagen :)

Grafiek heb ik niet bij de hand.. komt wel :)

erg netjes*D.. en zoals ik je hoor, meot er dus wel meer uit te halen zijn.. succes dan maar!

greetz TommiiY

Wim said:
Zondag na Lelystad naar Antony geweest (Niet die van Twins)..
Hij is de nieuwe eigenaar van de FKT bank, met een gecoriseerde SAE software zat ik op 23+ en een x met een piek van 24,1pk na 12 runs oid :)

Dus omdat ik dat niet kon geloven :) ben ik vandaag naar De Jager gereden, en van de 3 runs was 22,8 de hoogste :D

En met een Tovami 400 is dat best hoog :).. maja ben nog niet helemaal tevreden, want hij heeft bij 100km/u zo'n 21pk.. dus ik ga nog ff banken om er een strakke lijn van proberen te maken

Ik had zelf wat met de cilinder gespeelt :)

Maja dit was gewoon inelkaar zetten met een geleende OKO en knallen :)
Dus mag zeker niet klagen :)

Grafiek heb ik niet bij de hand.. komt wel :)

nice :)

maar bij de jager werd ongecorrigeerd gemeten tog ? wat was je SAE score @ de jager als vragen mag ?

succes homie ;)

AdiozZz

Tyrone said:
nice :)

maar bij de jager werd ongecorrigeerd gemeten tog ? wat was je SAE score @ de jager als vragen mag ?

succes homie ;)

AdiozZz

Idd dit is volgens mij ook ongecorrieerd.. SAE score @ De Jager weet ik zo niet..

En ik had zelf niet echt verwacht dat hij dik boven de 22pk zou komen :D

[5th]patrick said:
de eurokit versie 7t :W

Idd.. :)
Mischien morgen mijn HPI progameerbare ontsteking binnen 8)

Ook had ik bij De Jager zwarte Hebo handvaten gehaald, en een Bituboveer is besteld

Er was een 280mm versie gekomen, en ik had de 320mm besteld. dus ik moest nog ff wachten..

Wim said:
Idd.. :)
Mischien morgen mijn HPI progameerbare ontsteking binnen 8)

Ook had ik bij De Jager zwarte Hebo handvaten gehaald, en een Bituboveer is besteld

Er was een 280mm versie gekomen, en ik had de 320mm besteld. dus ik moest nog ff wachten..

Toen je die dingen als toekomstplannen noemde laatst dacht ik dat dat nog wel even ging duren 8P. Nu lees ik dus dat je alles al bijna hebt!! Die Hpi zal wel gaan helpen om een mooie lijn te maken in de grafiek :).
Nu al een toffe score iig,

Status
Not open for further replies.
Back