This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Gisteravond nog even een klein midweekje geboekt bij Chateau du Lac in België voor mij en mn vrouwtje, zij had een leuke aanbieding gezien, dus waarom niet? Ivm afstuderen heb ik geen tijd om echt op vakantie te gaan, dus dan maar even zo. We hebben wel een luxe kamer met jacuzzi :W

Dit is het hotel (5-sterren ):

[ir]http://blog.budpocketguide.com/uploaded_images/98376-742105.jpg[/ir]

Heeft er zin in!

Ik vertrek 8 augustus naar Kroatië; Rovinj om precies te zijn.
Ik ga met een groep van 13 met de bus. We kamperen op de camping Porton Biondi.

Mensen die daar weleens zijn geweest? Ben benieuwd of je er een beetje kan uitgaan en wat de prijzen zijn.

Vorig jaar ben ik in Corsica geweest, was achterlijk duur. Maar verder wel gezellig. €8 voor bier en voor cocktails. Ja dan drink je enkelt cocktails dus...

nog 1.5 week dan vertrek met een busreis 8P naar kroatie..
ik heb zelf ook niet geboekt 8P

maar ja lekker 10 dagen goedkoop zuipen

Haha wij zijn ook weer veroordeeld tot een busreis naar Lloret
We hadden eerst plannen om met de auto te gaan, maar dat zou toch een heel stuk duurder uitkomen. Dus hebben we toch gekozen voor de bus, 10 dagen en we zitten in Salamar. Aan het strand en dichtbij de uitgaansgelegenheden. Vorig jaar was on Bolero Park goed bevallen en nu gaan we dit proberen.

We gaan van 4 tot 13 augustus, zijn er nog meer mensen die er in die periode zitten?

Grtz

Fijn man zo'n busrit, helemaal als er ook wat gezinnen met kleine kinderen in zitten.
Lekker veel bier drinken onderweg, maar dankzij de kinderen kan er vanaf de grens bij Maastricht al niet meer gepist worden :+

Speciaal even naar Kos geweest voor de griekse salade. Griekse salades zijn echt kk lekker. :~

bus. brrrrrrrrrr

Last edited:
* 2 kroppen ijsberg sla
* 10 cherrytomaten
* 1/2 komkommer
* 1 rode ui
* 100 gram feta
* 1 blikje ansjovis
* 10 groene olijven zonder pit
* 10 zwarte olijven zonder pit
* 1 eetlepel pijnboompitten
* DRESSING:
* 3 deciliter olijfolie
* 1/2 deciliter azijn(wijn)
* zout
* peper

geef mij maar een lekkere ceaser salade :W

gvd 3 vriendinnen van me zaten de afgelope 2 weken in Chersonissos, ze hebben zo erg lopen sletten dat ze t nieteens durven te vertellen 8P

Iemand hier nog wat dames uit amsterdam onder handen genomen?::+

Heb net 12 dagen Blanes achter de rug (Vliegreis)
Heenweg 6 uur vertraging gehad en terugweg gelukkig geen vertraging

Vakantie was verder erg goed bevallen

Zat een van de laatste dagen aan het zwembad en werd gebeld door een paar vrienden die vroegen of ik nog een weekje mee wilde naar Lloret
19 Augustus weer lekker naar Spanje vliegen dus, voor een weekje feesten in Lloret

ik zit er nog uurtje internette voor 1 euro
dan vuurwerk kijken en op de zuip bij andere en dan party party in lasvegas

over een half uurtje staat tom voor me deur
heb gister me kop gemilimeterd en ben klaar voor 10 daagjes lloret.

Zo. Net de vluchttijden doorgehad. Mooi om 6 uur in de ochtend vliegen.

Betekent dus fijn 12 volle dagen Marmaris :W

@ Titus en Maarten: Fijne vakantie!