This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Die gruwelijk vervelende kerel ja, vanuit Papa's beach liepen we daar elke keer langs naar ons appartement, en hij heeft gewoon 15 dagen lang elke keer gevraagd of we nou is bij hem wat gingen drinken...

Ik heb daar 2 weken lang gratis zitten drinken en eten..
Was in die tijd vrijgezel en kon het goed met zn nichtje vinden

Zn moeder woonde trouwens in t huisje op de hoek er tegenover en die kwam altijd met neppe armani zooi aanzetten

Aankomende vrijdag vertrekt ons vliegtuig om half 5 vanuit Brussel, het begint nu toch wel te kriebelen!8)

Net terug van Chersonissos....
Heb daar echt een geweldige vakantie gehad....
Goede clubs als biobio Havana Hof v holland etc en lekkere wijfen zat

Het eten was er alleen vaak verschrikkelijk, het duurde wel n paar dagen voordat we een beetje fatsoenlijke tent hadden gevonden maargoed dan ben je ook voor 10 Euro klaar...incl 1 drankje en een goed bord vol...

Sinds woensdag terug van 8 dagen Calella.
Vliegtijden waren kut en kutter, maar de vakantie zelf was prima

Echt relaxte stad, toffe uitgaansgelegenheden enzo.
Ook een avondje Lloret geweest (25 mins rijden), wat een drukke pauperbende zeg,
nooit never daar heen

Ik vertrek vannacht naar Parijs in een verrotte Polo, en ga overmorgen verder naar Zuid-Frankrijk. 8) Antibes/Cannes/Grasse/Monaco/Monte Carlo/Nice zijn de plannen.

zit nu in blanes goed chill hier.
maat van me is schakel brommer huren.
ik ga kijken of ik een bbgun kan fixe

8)

Het is dat ik geen wapen bij me had anders had ik echt een paar turkse verkopers kapot gemaakt.

Bodrum was echt super! :W

Last edited:

Ben daar vorig jaar geweest... Maar biobio vond ik echt volledig ruk, iedereen stond op straat en een half uur onderweg voor een drankje. En hof van holland was t altijd stervens heet.. Paar keer die toko's wel ff geprobeert maar eindigden toch iedere avond weer in Shenanigans, zo'n ierse pub daar iedere avond dikke party tussen die gekke Ieren!

okok voor de lekkere wijven moest je idd wel ergens anders naartoe

verders nog tips, ga er as maandag heen:+

wat is een goede vreettent btw, ik denk dat ik daar dan nogal veel te vinden ben:+

verders nog tips, ga er as maandag heen:+

wat is een goede vreettent btw, ik denk dat ik daar dan nogal veel te vinden ben:+

tip: havana en zweedse dames

vreettent: imo de beste hamburgers die ik ooit heb gehad , van de mcdelly (ofzo iets) die zit vanaf starbeach gezien in de hoofdstraat net voor de matrixx

dit zal jou nu nog niks zeggen , maar als je er wat hebt rond gelopen snap je wel wat ik bedoel denks veel plezier daar , ik heb er iig een supertijd gehad vorig jaar :W

5 Augustus half 05.30 vertrekt het vliegtuig. :#

Mooie tijd, landen we om half 08.30 in Spanje.