Ga met wat maten. We hebben zo'n slide out camper gehuurd. Zo'n woest ding met alles erop en eraan. Haha.. Ben normaal niet zo van het camperen. Maar wil dit gewoon 1x in mijn leven hebben meegemaakt. Word wel vet! We gaan ook zeker veel feesten en zuipen!
Maar eerst na Canada voor 5 dagen. En over 2 jaar met carnaval wil ik weer na Brazilie
Waar ik precies heen ga 25 januari in Canada is nog niet bekend. Zal zeker dik voor mekaar zijn en als ik wat meer weet zet ik het hier wel even neer.
De route waar we heen willen in Amerika is wel bekend. Is natuurlijk wel de voorlopige.
Die reis heb ik in '00 ongeveer met m'n ouders gemaakt, echt bijzonder. Mijn tip: neem de tijd om alles ook even te realiseren, bij mij kwam het besef pas maanden later dat het zo fraai was allemaal
had ik ook in z-afrika...is echt raar. Daarom wil ik terug om alles opnieuw te zien
Gf -1
tent -1
verder leuk
Iemand al s naar zo'n ultra-all-inclusive resort in turkije geweest? schijnt zeer dik te zijn?
mn gf en ik willen daar heen volgende zomer, iemand echte aanraders?
concorde resort , titanic
google maar eensheb het daar allebei echt goed naar mijn zin gehad!
Nice!
Zat ik in Mei naast, allemaal erg mooie hotels in dat stukje.
Als je nog een beetje wilt stappen zou ik naar Marmaris gaan, imo het mooiste en tofste stadje van Turkije
Eind februari richting Salou, ff weekje bijkomen :+
Nou heb ik alleen een vraagje, beetje mobiel zijn is wel handig... en aangezien het er wss nog niet inzit dat ik dan mn rijbewijs al te pakken heb, vroeg ik me af of iemand wat adresjes en evt ook prijzen van scooterverhuur voor me heeft?
alvast bedankt
Ga uit van €50 per dag