Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

New York paar dagen in mn 1tje, dan vlieg ik door naar mn ouders in Miami en daarna met een vriendin Orlando :)

Tis alleen wel daaaamn koud daar in NY volgens mij :X Maja heb er zin in! :D

GVD zit ik hier in nederland tegen een stenen muur aan te kijken zit jij GVD gewoon in NY!!! Ruilen:P hier op kantoor is het wel lekker warm:P

Die parken weet ik uiteraard :) We zijn dus van plan ook ff 2x Orlando zelf in te gaan.. Alleen weten we niet goed of er echt iets is wat super tof is.

Orlando is ook echt een mooie stad, vrij schoon ook.
Die parken zijn echt wel de moeite waard, Disney zelf opzich is vrij gelijk aan de disney in Parijs. Maar je heb ook nog Animal Kingdom, Universal, nog zo'n filmpark, en diverse parken van disney.

Echt de moeite waard imo!

Winkelcentra zijn al een atrectie op zich in amerika:P

Ben 10 jaar geleden met m'n ouders ipb(indien plaats beschikbaar) terug gevlogen via onder andere denver, daar moesten we overnachten, zijn we naar een winkelcentrum geweest waar in t midden gewoon een freaking pretpark zat 8P
Boomstammen wild waterbaan, schommelship dat over de kop ging , achtbaan met looping:+ etc etc:P

Waar ik precies heen ga 25 januari in Canada is nog niet bekend. Zal zeker dik voor mekaar zijn en als ik wat meer weet zet ik het hier wel even neer.

De route waar we heen willen in Amerika is wel bekend. Is natuurlijk wel de voorlopige.

13 juni - New York
14 juni - New York
15 juni - New York
16 juni - Los Angeles
17 juni - Grand Canyon
18 juni - Grand Canyon (Helicopter vlucht)
19 juni - Page (Lake Powell + Antelope Canyon)
20 juni - Monument Valley
21 juni - Arches
22 juni - Arches
23 juni - Capitol Reef
24 juni - Bryce Canyon
25 juni - Bryce Canyon
26 juni - Zion National Park
27 juni - Las Vegas
28 juni - Las Vegas (Hoover dam)
29 juni - Mono Lake
30 juni - Yosemite
01 juli - Yosemite
02 juli - San Francisco
03 juli - San Francisco (Alcatraz)
04 juli - San Francisco (Independence day)
05 juli - Carmel (optie)
06 juli - San Simeon (optie)
07 juli - Los Angeles
08 juli - Los Angeles
09 juli - Los Angeles
10 juli - Los Angeles (terug vlucht)
11 juli - Aankomst Nederland

Wauw Rick geweldig man :W. Een reis die ik zeker nog een keer ga maken.

Veel plaatsen ben ik ook een jaar of 5 geleden geweest, New York, Monument Valley en Bryce Canyon ben ik toen niet geweest (helaas, Monument en Bryce moeten wel heel mooi zijn irl :W). Maar Grand Canyon, Yosemite, Las Vegas (geweldig voor 1 dag! Hoover dam is ook mooi om geweest te zijn). Voor de rest vond ik San Francisco echt een geweldige stad, hangt een fijne sfeer, vele malen beter dan Los Angeles.

Met wie ga je, en je hebt een auto gehuurd neem ik aan?

Ga met wat maten. We hebben zo'n slide out camper gehuurd. Zo'n woest ding met alles erop en eraan. Haha.. Ben normaal niet zo van het camperen. Maar wil dit gewoon 1x in mijn leven hebben meegemaakt. Word wel vet! We gaan ook zeker veel feesten en zuipen!

Maar eerst na Canada voor 5 dagen. En over 2 jaar met carnaval wil ik weer na Brazilie :)

Back