This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

je denkt toch niet dat ik zo stom ben om 8 dagen daarheen te gaan he???

Vliegen naar Hurghada, transfer naar Marsa Alam (zuiden van Egypte, kleine 60/70km van grens Sudan) en daar de boot op om vervolgens een Diep-Zuid trip te maken om te duiken.

je denkt toch niet dat ik zo stom ben om 8 dagen daarheen te gaan he???

Vliegen naar Hurghada, transfer naar Marsa Alam (zuiden van Egypte, kleine 60/70km van grens Sudan) en daar de boot op om vervolgens een Diep-Zuid trip te maken om te duiken.

Weet niet wat daar stom aan is. Heb ik in December nog gedaan.

hehehe... zie ik mij ook niet meer naartoe gaan! Ben al een beetje aan het aftellen! Nog 70 dagen.

Als ik maar 8 dagen zou gaan ga ik ook echt niet nog eens in een bus zitten hoor dus stop... tjah! maar waarom dan geen vlucht rechtsreeks naar marsa alam, meen dat trasavia dit vliegt?

is ongeveer de route die we in planning hebben en dan eindigen in shanghai.
en daar vrijgezellenfeest met me neef ( woont al 5 jaar in Shanghai en gaat trouwen )
Luoyang is als het goed is HET vuurwerk walhalla van de wereld dus die moet aangedaan worden

Attachments

• china.JPG
    24.9 KB · Views: 133
Als ik maar 8 dagen zou gaan ga ik ook echt niet nog eens in een bus zitten hoor dus stop... tjah! maar waarom dan geen vlucht rechtsreeks naar marsa alam, meen dat trasavia dit vliegt?

Geen idee, trip duurd 3 uurtjes, je ziet wat van het land, je zit niet te wachten op je vliegtuig, geloof niet dat je meteen aansluitend een vlucht hebt. Ik vind het prima zo....

en dat is het belangrijkste toch
ik vlieg vanaf dusseldorf naar amsterdam ( klm ) en dan met klm naar beijing. ( scheelde 300,- pp 8P ) en noemen ze dan beter voor het milieu... jaja eerst met de auto naar dusseldorf en dan terug naar a'dam vliegen... maar goed hond moet toch ook in pension en dat is op de weg naar dusseldorf dus combinatie 8P

ik ga in juni naar johannesburg, en 1 van de opties was ook van d'dorf naar a'dam, van a'dam naar joburg...

maar fuck dat, boeie dat t goedkoper is, dat is gwn bespottelijk

bij mij scheelde het trouwens niet 300p.p.

hier 300pp dus 600 euro en dat is in china behoorlijk wat
en moesten toch de woef daar in de buurt brengen dus

Haagze gaaf man! Die kan wil ik ook nog op als ik Noord- en Zuid-Amerika heb gezien!