This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Jezus dat ziet er superchill uit zeg! Wat lijkt me dat vet om 'sochtends wakker te worden, sprintje trekken langs die ligbanken en een duik in het zwembad te nemen :W

Wat kost dat als ik vragen mag?

12 dagen is 1626,- p.p.
Daar is wel 200 euro afgegaan na vroegboekkorting, dus eigelijk 1826,-

Hoe de vluchten nu staan, is dat we 18 juli om 04:00u vertrekken, en de dag dat we weggaan is ook pas om 23:00, dus hebben we bijna de volle 12 dagen

Niet goedkoop, maja wat wil je met zo`n resort :~.. Volgend jaar wil ook naar zoiets, alleen dan 8 dagen. Denk dat k met 12 dagen helemaal gestoord word

wou net zeggen... we hebben ook gekeken naar bali/aruba/curacao, maar dan zit je op een groter bedrag, ZONDER eten en drinken

we waren gewoon op zoek naar een chill-vakantie, zonder zorgen, genoeg lekker eten en drinken.

het is zeker niet goedkoop, maarja fuck it

Ik heb ook 5 tientjes per dag extra moeten neerlappen voor een weekje auto huren in Orlando :X Auto huren onder de 25 is gewoon 2x zo duur als wanneer je >25 bent
idd. is gewoon 2x zoduur. daarom nog steeds niet geboekt.
en we zijn er nog steeds niet uit.
ik wil -> naar me neef in shanghai. en china/azie zien
vrouw wil -> naar amerika/florida. en daar duiken

wie zal er winnen :z

Amerika ben ik een paar keer geweest en ook een keer naar Azië geweest.
Ze zijn echt totaal verschillend van elkaar en allebei op hun eigen manier heel erg gaaf.

Zal wel lastig worden voor jullie

ach ja je bent nog net zoveel kwijt als een "zuip" vakantie , maar echt een relax hotel zeg ziet er echt goed uit! :W

als ik een vriendin had wist ik het ook wel :#

800,- Naar Jakarta en Bali voor een maand:W

Wel de mazzel dat me schoonpa daar beide een huis heeft, dus hotelkosten gaan er al vanaf. T is eigelijk alleen de vliegreis en wat je daar uitgeeft, maar t is daar allemaal zo goedkoop. Alleen importproducten zoals chocoladepasta, cereals en vleeswaren zijn daar wel stervensduur, betaal je rustig 8 euro voor een potje chocopasta8P

Heb een hotel geboekt in Barcelona voor een week, met mn vriendinnetje, nu nog een vliegreis met RyanAir. Mijn vriendin wil graag boeken want die stresst altijd als iets nog niet geregeld is, maar ik vraag me af of er in de zomervakantie ook leuke aanbiedingen zijn? Ga in het hoogseizoen, en als ik nu boek betaal ik 200 euro p.p. retour, maar stel voor dat het goedkoper wordt, dan wordt ik naar

heeft ryanair nu geen aanbiedingen dan?
ik vertrek eind april weer naar londen voor 20,-

ze hebben soms notax dagen

edit: jij heb hotel al dus je zit gebonden aan de dagen

ja, vertel mij wat over goedkope tripjes binnen een paar weken, maar ik vraag me echt heel erg af wanneer ik het beste kan boeken als ik midden in de zomervakantie weg wil, 3-10 augustus. Zou RyanAir dus altijd no tax aanbiedingen hebben, of zijn ze in de zomer wel gewoon duur.. Straks boek ik nu voor 200 p.p. en wordt het straks opeens nog maar 20 p.p.

had wel op maandag geboekt als aankomstdatum want dan is het goedkoopste vliegen zoals het er nu naar uit ziet