This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Frans en oersterk:#?

Nee maare, een E klasse is denk ook wel iets? Oude dingen kosten geen drol meer en die dingen kunnen max veel kilometers maken

Ja wij zijn met ze 6en dus dat is wel kut, dan wordt het algauw of 2 auto's kopen of een busje (die er erg weinig zijn). Wij gaan gewoon een 9 persoons busje huren denk ik.

ja ryanair is idd goedkoop, maar de acties zijn meestal zo dat op dinsdag woensdag en donderdag goedkoop is, niet in het weekend

baal er echt van dat ik op stage moet over een paar weken want dan kan ik niet meer zomaar ergens naartoe, ik had pas mogelijkheid om naar Marseille te gaan (gewoon 1 nachtje ofzo) voor € 5,02 retour. Geen addertjes onder t gras ofzo of exlusief weet ik het wat. Maar uiteindelijk niet gedaan maar weet nie meer waarom niet

Ff tussendoor;

Wat zijn "leuke" locaties voor 17-18 jarigen, maar dan niet Lloret/Cher./Salou ect? Wel in die trant van vakantie, ben benieuwd of er in die leeftijdscategorie iets is in het oostblok ofzo?

Siofok in Hongarije, Zonnestrand in Bulgarije en Porec in Kroatie. Anders even de gogo tours brochure open slaan

Ben zelf in Siofok geweest en dat was wel goed te doen moet ik zeggen.
Uitstapjes naar Budapest etc. zou ik er wel bij doen, dat was echt tof.

Helemaal qua kosten is het leuk.

Over 3 weekjes richting Hurghada, Egypte met een paar vrienden.

Even een breakje richting de zomervakantie...

Zal me ook eens mengen in dit topic :*

Ik ga in de zomer 8 dagen naar Chersonissos en een maandje naar Brazilië.
Vooral Cher. viel me qua prijs erg mee! Had echt een prijs van 8-900 euro in gedachten maar daar zitten we echt nog ver onder ( 4* hotel all inclusive incl vliegrijs voor 639 euro! )

v/d zomer lekker weer richting Indonesië. Dit keer wrs Kuala Lumpur, Jakarta en Singapore aandoen, en dan nog 2 1/2 week op Bali/Denpasar:W

Bussines-class met de a380 van Singapore airlines:W Kost je alleen zo 3,5k :X, dus gewoon maar Economy denk Voor die 2k koop ik wat anders, hoeist!:+