Het grote wintersport topic.

Status
Not open for further replies.
in de jaren dat ik huurde kreeg je in oostenrijk gewoon een mooi burton plankje oid. mee hoor. In ieder geval geen troep. En als het board dan toch niet helemaal goed aanvoelde kon je gewoon een andere proberen.
Voordeel wat wel is (wat ik gehoord heb) als je bij intersport huurt. Vaak kan je als het plankje je erg goed beviel dan voor een zacht prijsje overnemen.
 
Jep, dat klopt, andersom doen ze het ook. Dus kopen en dan als het niet bevalt alleen huur dokken.

Vorig jaar gehuurd daar in Oostenrijk en ik had een gaar Salomon ding met een barst. Bindingen waar van zwaar kut plastic en de schoenen dampte nog van de vorige eigenaar toen ik ze ophaalde. Dat was voor mij dus de laatste keer huren...

Ben nu blij met mn eigen board.
 
[Ir]http://members.lycos.nl/ronny666/P1250235.JPG[/ir]

Nieuwe muts + bril...

Vanavond vertrekken we naar Brixen im Thale --> Oostenrijk -:- 8)

waar zit je daar dan want ligt weinig sneeuw daar?

in karinthie oostenrijk is de föhn zelfs al langs geweest :(
heb nu nog aan de krokus hopelijk komt er nog een beetje sneeuw
 
Vorig jaar gehuurd daar in Oostenrijk en ik had een gaar Salomon ding met een barst. Bindingen waar van zwaar kut plastic en de schoenen dampte nog van de vorige eigenaar toen ik ze ophaalde. Dat was voor mij dus de laatste keer huren...

Ben nu blij met mn eigen board.

Oke, zulke slechte ervaring met het materiaal huren in oostenrijk heb ik opzich nog geeneens. Wel van die vieze dampen uit die schoenen, ik snap helemaal wat je bedoeld :p. Ben nu ook zeer gelukig met me eigen spulletje. Weet ik tenminste zeker als ik een vieze damplucht ruik, dat het van mezelf is ;) :p
 
Ik ga 6 maart pas Boarden in Mayrnhofen..
Maar vandaag weer een beetje geoefend in Zoetermeer 8)

Ging opzich wel weer aardig, wel een paar x gevallen met beetje springen dan :D

Komende week ff kijken voor Snowboard jas en broek.. :D
Volgend jaar ga ik zoiezo weer :D maar dan met vrienden..
Komend jaar nog mooi op de kosten van me ouders 8)

Had met Sinterklaas al brillen gekregen van me moeder.. :D
eentje met donkere/spiegeledne glazen voor scherpe zon en eentje met gele glazen voor als het mistig is.. :D
 
Last edited:
Zoooo, helmpie gekocht dit weekend. Giro SST. Voor 42,50... Weet nog niet of ik hem hou, ze hadden helaas geen andere modellen maar ik ga vanmiddag naar Duijvestein, als ik daar een ander vind in mijn maat (XXL :eek:) die fijn zit, haal ik die wel misschien.
 
Ik heb ook een ski bril, maar ik vind het helemaal niets en heb em dus meestal als reserve mee in mn tas. Ik board altijd met "normale" zonnebrillen.. Mede voor wintersport heb in New York een rayban gekocht, die dus dit jaar moet dienen als zonnebril. Twijfelde nog tussen een aviator en dit model, maja 9 van de 10 mensen met een rayban hebben een aviator :p

2whl30x.jpg


de tint lijkt bruin maar is lichtgrijs
 
vind een gewone zonnebril ook flexer dan een sneeuwbril.
sneeuwbril is alleen chill voor off-piste en funpark rijden.
dit jaar zelfs helemaal geen zonnebril nodig gehad terwijl ik vorige jaren geen moer kon zien zonder zonnebril.
 
Zo, nieuwe helm gekocht, en goggle, en 'buff' en handschoenen :p
Die Giro SST zit dus echt kut, vergeleken bij deze Red Trace Shaun White:
shaunwhite_trace.jpg

Anon Figment goggle in het wit :W
anonwhitegold.jpg

Buff erbij (in zwart)
buff-standard_iso.jpg

Analog Robster Mitt (in zwart)
robster.jpg


en een actiefoto :p
[ir]http://members.home.nl/boeie/temp/helmgoggle1.jpg[/ir]
[ir]http://members.home.nl/boeie/temp/helmgoggle2.jpg[/ir]
 
Ik vind je bril echt goed tof :) Ik zou er alleen nooit zo bij lopen.. wintersport is voor mij ook een gedeelte bakke in de zon, als de zon er is iig :p
 
Ik vind je bril echt goed tof :) Ik zou er alleen nooit zo bij lopen.. wintersport is voor mij ook een gedeelte bakke in de zon, als de zon er is iig :p


serieus? wintersport is voor mij ook echt wintersport, sochtends vroeg tot dat de liften stoppen ben ik op de piste te vinden :W
 
Ben ik zeker met aplus eens. Tenzij je echt maanden in de sneeuw zit. Maar als je maar een enkele keer in het jaar op wintersport gaat ga ik niet zitten bakken in de zon. + dat zo'n wintersport kleurtje echt voor hele korte duur is. Bakken doe ik in de zomer wel ;)
 
ik ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op de piste, maar ik pak me ook niet helemaal in om nog wat zon mee te pakken en een gezond kleurtje te krijgen:p
 
Tsjah, je ziet wel eens van die mensen die terug zijn van wintersport, na een paar dagen beetje vervellen en dan zie je eruit alsof je tsjernobyl hebt meegemaakt :p
 
jah en als het kapot gaat komt de intersport het dan ook halen ?

ik vind dit reuze mee vallen ik heb er geen last van ..

Als het kapot gaat heb je een probleem ja maja daar ga ik niet vanuit als ik bij intersport huur en het goed spul is. Als het kapot gaat huur ik daar dan nog wel ff board en wil ik gewoon me geld terug van intersport voor de huur. Denk ook wel dat ze dat hier doen want die vent hier bij de verhuur is erg chill in dat soort dingen.
Kon ook het board voor een zacht prijsje overnemen maar dat niet gedaan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top