Het Grote Wintersport topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik heb nog nooit geboard met muziek op, moet ik ook eens gaan proberen.
Ik weet alleen niet welke apparaat een beetje tegen de kou kan, hoorde laatst dat de ipods het nogal eens begeven met wintersport.
 
Ik heb dat ook nog nooit gedaan, lijkt me opzich wel wat. Bij mountainbiken is het altijd wel een oppepper. Maar het probleem is dat je niet alleen bent op zon piste, dus als je daar gewoon van afgaat zou ik het ook niet zo snel doen.
 
Heb altijd mijn ipod in + in ear dopjes. Vaak wel maar 1 oortje in als ik met een groepje ben dan kun je nog wat ouwehoeren.
Luister echt van alles veel hip hop, maar ook house, vooral livesets vind ik wel chill dan.

Pruttelbakje onder Brum's account.
 
Gisteren een telefoontje gehad en het is definitief.
Ik vertrek 9 december naar Les Deux Alpes om de winter daar door te brengen.
1218447776.jpg
 
Mn vriedin heeft nu ook skies, alleen de binding is nog niet ingesteld! Weet iemand heo dit moet? ik hoorde gewicht -1 punt ofzo? ze weegt ongv 50 a 55 kilo en heeft 2 jaar ervaring.
 
19december ga ik 10 dagen richting La Joue Du Loup. Super zin in, weet echter nog niet wat ik van het dorpje/skigebied kan verwachten. Afgelopen 2 jaar naar Val Thorens geweest namelijk.

Maar eerst morgen nog even oefenen in Landgraaf :)
 
Sweeeeet, Pruttel!

Misschien is 't een keer tof om voordat iedereen de hort op gaat, een keer te meeten in Z'meer? 't Is voor mij alleen niet al te dichtbij, maargoed.
Misschien dat Mark nog wat 'leuks' kan regelen? +pippi+

Voor mij komt 't weekend iig 't best uit.
 
Sweeeeet, Pruttel!

Misschien is 't een keer tof om voordat iedereen de hort op gaat, een keer te meeten in Z'meer? 't Is voor mij alleen niet al te dichtbij, maargoed.
Misschien dat Mark nog wat 'leuks' kan regelen? +pippi+

Voor mij komt 't weekend iig 't best uit.

Strak plan, en dan wel even langskomen op een dag dat ik in de bierstube sta:p, of anders gewoon in het restaurant eten met z'n allen, regel ik een goed plekje:+
 
Waarschijnlijk van 6 t/m 15 Februari naar le Corbier, iemand bekend met die omgeving?

Jup, vorig jaar naar La toussuire geweest das het dorp ernaast. Bij ons was het s'avonds vrij rustig, das het enige nadeel van La toussuire. Pistes zijn wel mooi, en zeer uitgestrekt. Dit jaar ga ik weer naar dat gebied maar dan van 20-27 december.



Kaartje van het gebied:

[ir]http://www.saintjeandarves.com/images/planpistes.jpg[/ir]
 
Waarschijnlijk van 6 t/m 15 Februari naar le Corbier, iemand bekend met die omgeving?

vorig jaar gezeten...erg leuk.
dit jaar toe aan een groter gebied etc.maar voor toen was het zeker vet..alleen te weinig uitgaansgelegenheid.(per dorpje maar 1pizzaria, wat kroegjes etc)..maar gezelligheid kun je zelf ook maken.

iemand bekend met het waxxen van je board? ikzelf ''nog'''niet namelijk.
had wat gekocht via internet etc..en had er nog ff wax bij besteld..die is zacht..smeer je op je board met een sponsje..en moet je het een paar uur laten ''harden''.
dit lukt..en dan moet je het opruwen met een anders soort sponsje..maar hoort een gewaxt board niet spiegelglad te zijn? of is het puur om scheuren/groeven op te vullen?

erwin
 
Als wat? Reisleider/horeca o.i.d.?

Horeca - achter de bar.

Keertje meeten lijkt me wel lache. Heb er wel super zin in. Wilde in eerste instantie alleen maar naar Val Thorens maar les deux alpes heeft een vetter funpark dus dat moet wel goedkomen deze winter8)

edit: pruttelbakje hier.
 
Mn vriedin heeft nu ook skies, alleen de binding is nog niet ingesteld! Weet iemand heo dit moet? ik hoorde gewicht -1 punt ofzo? ze weegt ongv 50 a 55 kilo en heeft 2 jaar ervaring.

Johan,

Zowel voor als achter de binding draaien tot ie op de 5 staat. Meestal doe je dit met een kruiskopschroevendraaier.
 
Het wordt gewoon nog mooier. Ik krijg net een e-mail of ik het erg vind om 3 dec. te vertrekken met het vliegtuig i.p.v. 9 dec met de bus omdat het seizoen in Les 2 Alpes eerder begint:W

Zo ff kijken voor een nieuwe board broek, dit keer eentje met ritsjes om m door te laten luchten. Heb het altijd bloedheet in zo'n broek.
 
Sweeeeet, Pruttel!

Misschien is 't een keer tof om voordat iedereen de hort op gaat, een keer te meeten in Z'meer? 't Is voor mij alleen niet al te dichtbij, maargoed.
Misschien dat Mark nog wat 'leuks' kan regelen? +pippi+

Voor mij komt 't weekend iig 't best uit.

Ik vind het een goed idee :D. Ik werk alleen op de sneeuwbaan De Uithof in Den Haag Bjorn :winner:
 
Ik vind het een goed idee :D. Ik werk alleen op de sneeuwbaan De Uithof in Den Haag Bjorn :winner:

Oh, crap, haha.
Ook prima! Alleen doe maar over weekje of 2, zit even bijna zonder knaken. :+

En dan moet ik ook nog heel snow outfit gaan scoren. :(
 
morgen even een dagje landgraaf :)
gewoon weer even lekker op de plank..

heeeel misschien, per ongeluk, toevallig nog iemand die gaat?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top