5 543543543 Well-Known Member 30 April 2009 #261 Heb paar dagen terug ook RC 3 gedownload, met 2 uitbreidingen. Wel leuk opzich. Vanaaf maar ff naar stad, morgen Amsterdam.
Heb paar dagen terug ook RC 3 gedownload, met 2 uitbreidingen. Wel leuk opzich. Vanaaf maar ff naar stad, morgen Amsterdam.
JohnnyP Vuurvos member 30 April 2009 #262 nu/zometeen filmpje pakken met een vriendin... en morgen werken.. Geef helemaal niks om die koningedag gedoe...
nu/zometeen filmpje pakken met een vriendin... en morgen werken.. Geef helemaal niks om die koningedag gedoe...
Pruttelbakje Fruttelkutje 30 April 2009 #263 Net naar Den Haag geweest, nu naar bed, morgen naar Amsterdam. Morgen voor de eerste keer in me leven koninginnedag vieren, is pas de 2e keer in me leven dat ik in Nl ben tijdens dat gedoe. Ben benieuwd...
Net naar Den Haag geweest, nu naar bed, morgen naar Amsterdam. Morgen voor de eerste keer in me leven koninginnedag vieren, is pas de 2e keer in me leven dat ik in Nl ben tijdens dat gedoe. Ben benieuwd...
E Erikja Guest 30 April 2009 #264 Gewoon net terug met sprintertje dorp rondqnallen. reed lekker en een c30 zonder demper maakt een hoop geluid.
Gewoon net terug met sprintertje dorp rondqnallen. reed lekker en een c30 zonder demper maakt een hoop geluid.
ErikN Well-Known Member 30 April 2009 #269 Lekker in de tuin hangen, vanmiddag pizza's maken, vanavond klein tuinfeestje met me schoonouders + mijn ouder's etz.. Kortom Koningedag was dat? :+
Lekker in de tuin hangen, vanmiddag pizza's maken, vanavond klein tuinfeestje met me schoonouders + mijn ouder's etz.. Kortom Koningedag was dat? :+
Titus Mooiboii 30 April 2009 #270 Zou beunen in me huisje maar ben lichtelijk verrot:+ dus dat maar ff uitgesteld tot morgen.. zo ff naar een maatje en vanmiddag het centrum in
Zou beunen in me huisje maar ben lichtelijk verrot:+ dus dat maar ff uitgesteld tot morgen.. zo ff naar een maatje en vanmiddag het centrum in
PvdH Well-Known Member 30 April 2009 #271 Gisteraaf ff naar de Nach geweest.. was wel geinig.. zometeen ff naar Delft..
JohnnyP Vuurvos member 30 April 2009 #272 ErikN said: Lekker in de tuin hangen, vanmiddag pizza's maken, vanavond klein tuinfeestje met me schoonouders + mijn ouder's etz.. Kortom Koningedag was dat? :+ Click to expand... echt in al jou post worden je schounouders/vriendin/schoonzusje genoemd valt me op8P
ErikN said: Lekker in de tuin hangen, vanmiddag pizza's maken, vanavond klein tuinfeestje met me schoonouders + mijn ouder's etz.. Kortom Koningedag was dat? :+ Click to expand... echt in al jou post worden je schounouders/vriendin/schoonzusje genoemd valt me op8P
Dirk. Well-Known Member 30 April 2009 #274 Net klaar met werken, nu snel pilsje opdrinken en Alkmaar in. 8)
Nicolàs Well-Known Member 5 May 2009 #277 Scriptie in elkaar rammen. Respondentenverzameling uitbeteden aan een marktonderzoekbureau. 450 enquetes laten printen. Kortom; afstuderen.
Scriptie in elkaar rammen. Respondentenverzameling uitbeteden aan een marktonderzoekbureau. 450 enquetes laten printen. Kortom; afstuderen.
Aplus Well-Known Member 5 May 2009 #278 Fox_gek said: Iemand die nog naar een fesival gaat vandaag? Click to expand... Vanmiddag met wat vrienden naar een andere vriend die in Wageningen woont/studeert, Bevrijdingsfestival. Met onder andere De Jeugd van Tegenwoordig :W Helaas de Bevrijdingsschaakwedstrijd gemist vanochtend
Fox_gek said: Iemand die nog naar een fesival gaat vandaag? Click to expand... Vanmiddag met wat vrienden naar een andere vriend die in Wageningen woont/studeert, Bevrijdingsfestival. Met onder andere De Jeugd van Tegenwoordig :W Helaas de Bevrijdingsschaakwedstrijd gemist vanochtend
J Jan_Kaas Well-Known Member 5 May 2009 #279 Waaaatskeburrrrrt Ik ga euhm.. Nog maar een paar delen van BoB kijken denk k:#