Het grote wat doe jij voor werk?

Scheelt misschien ook wel als je tweeverdieners bent. Dan heb je nog wat extra buffer. Zo werkt vriend van me bij 1 van de big four en die heeft vorig jaar afgedwongen dat ie maar 4 dagen in de week werkt (niet echt gebruikelijk daar). En hij is dus nog onder de 30 hè. :)

Weet je toevallig of die vriend van jou al klaar is met al zijn opleidingen ernaast? Ik zit ook te denken om te gaan solliciteren bij 1 van die bedrijven, en wou wel weten wat ong de mogelijkheden zijn, maar kan dat nergens vinden.
Wel lees je veel dat 4 dagen van 9 uur eerder regel dan uitzondering is :p
 
Ja die 9 uur maak je toch wel, dus daaarom willen ze niet aan 4*9. :)
En ja hij is al een jaar of 4 afgestudeerd (uni) en werkt er sindsdien. Denk niet dat je als starter hoeft aan te komen dat je 4 dagen in de week wilt komen werken. :D
 
Dat lijkt mij ook niet nee, gelijk bij je eerste gesprek al aangeven, weet je zeker dat je niet op 2e gesprek hoeft. :p 4x9 uur werken leek mij voor een dagbaan niet verkeerd, heb je toch mooi een lang weekend ELK weekend.
 
Weet je toevallig of die vriend van jou al klaar is met al zijn opleidingen ernaast? Ik zit ook te denken om te gaan solliciteren bij 1 van die bedrijven, en wou wel weten wat ong de mogelijkheden zijn, maar kan dat nergens vinden.
Wel lees je veel dat 4 dagen van 9 uur eerder regel dan uitzondering is :p

Ik heb recentelijk ook gesolliciteerd (en aangenomen) bij een big4. Overigens niet voor accounting, dus als je vraag daarover gaat kan ik je wat minder vertellen. Wat wil je precies weten?
 
Ja die 9 uur maak je toch wel, dus daaarom willen ze niet aan 4*9. :)
En ja hij is al een jaar of 4 afgestudeerd (uni) en werkt er sindsdien. Denk niet dat je als starter hoeft aan te komen dat je 4 dagen in de week wilt komen werken. :D

40 uur zal die zowiezo wel maken :p, dan is die waarschijnlijk ook al klaar met zijn post-master.

En Joost, werk jij er al? Heb al heel veel op internet gevonden, maar niet na hoeveel uren je nou daadwerkelijk gemiddeld maakt (waar ik dus wel nieuwsgierig naar ben). Ik trek zelf heel erg richting de AC, zou wel betekenen dat ik nog 5 jaar moet studeren (na mn HBO die nog 2 jaar duurt) wat ik opzich geen probleem vind.

Verder vind ik het studeren naast je baan ook geen enkel probleem, doe het nu al en zou eigenlijk niet anders meer willen.
 
De 4 accountantkantoren: Deloitte, KPMG Ernst & Young en Pricewaterhouse Coopers

Vandaag ontslag ingediend bij mn directeur... hij was er goed stil/ziek van, best lastig als je de hele dag nog moet samenwerken met hem. Mja, zie het deze week nog wel uit. Ze reageren verder wel netjes...
 
Ik denk dat hij bedoeld dat het niet alleen nog maar om de accountancy draait bij die bedrijven, maar vooral consultancy werk verrichten.
Verder bestaat de accountancy natuurlijk nog steeds.
 
Back
Top