Vincent-Aerox
Scooterloos
Dan heb je te weinig werk toegewezen gekregen
Snap dat echt niet mensen die alleen al 10 uur opofferen om naar het werk te reizen. Files zijn helemaal dodelijk voor je geestelijke gesteldheid.
Heb het een jaar gedaan, elke dag files + veel km's om te gaan werken. Werk nu op 4km van me huis en ik kan je zeggen dat is een serieuse verbetering. Zelf al mocht ik 200€ minder verdienen zou ik het nog doen!!
Wij zijn ook tweeverdiener idd, vraag mij echt af hoe sommige mensen rondkomen op 1 salaris. Wij betalen wel veel huur per maand (650e) en komen met een gezamenlijk salaris van +- 4000 eigenlijk maar 'net' rond. Als je bedenkt dat er over een jaartje of 2 ineens een kleine rondloopt en er waarschijnlijk een salaris weg gaat vallen. Dan zijn je kosten hoger en je inkomsten lager...echt geen fijn vooruitzicht
.
Zaterdag een winkelwagentje van 158 euro, eigenlijk te gek voor woorden maar ik weiger om tussen de tokkies te lopen in de Lidl en helemaal om tussen 6 miljoen anderen boodschappen te doen in de Bas van der Heijden. AH is super relaxt, altijd alles op voorraad en nooit erg druk.
Maar moet zeggen dat wij ook gewoon alles kopen wat we lekker vinden of trek in hebben, vaak varkenshaas e.d. wat natuurlijk best aantikt.
Ik ga het ook doen als hier kleintjes komen, desnoods 4x10
De 4 accountantkantoren: Deloitte, KPMG Ernst & Young en Pricewaterhouse Coopers
Ongeveer hetzelfde idee als dit, alleen was dit dan een té makkelijke voorbeeld vraag en kreeg ik toen de test begon echt vage shit en een blackout, snapte er niks meer van:+ 2 dagen later kreeg ik een telefoontje dat ik de test bijzonder goed gemaakt had8Phuhhhhh?
Oh leuk morbide gedachtes!
Vandaag n Galaxy Tab 10.1 meegekregen in t kader van 'dan kan je tegen n klant zeggen dat je hem uit hebt geprobeert'. I don't mind.
Psychologische testen zijn leuk.
Kies er 1.
- Ik weet zeker dat ik iemand dood ga steken.
- Als ik de kans krijg duw ik iemand voor de trein.
Echt WTF joh!
Ongeveer hetzelfde idee als dit, alleen was dit dan een té makkelijke voorbeeld vraag en kreeg ik toen de test begon echt vage shit en een blackout, snapte er niks meer van:+ 2 dagen later kreeg ik een telefoontje dat ik de test bijzonder goed gemaakt had8P
http://i52.tinypic.com/igjmll.jpg
Dat is zo'n nep-Ipad toch?