This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote wat doe jij voor werk?

Leeftijd: 21
Opleiding: Management, Makelaardij en Bouwkunde MBO, combineer 4e jaar met HBO Bouwkunde verkort.
Baan: Zaterdaghulp @ Renault Garage / Koerier
Bruto salaris: 7-8 euro pu / Maak daarintegen wel veel uur bij het Koeriers bedrijf (denk aan +- 14 uur per dag.
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Geen idee.

40

53 weken : 12 maanden is 4.4 weken per maand
4.4x5 dagenx8 uur is 176 uren per maand
176 uur x 5 euro per uur is 880 euro per maand

Is dat een relaxde bijbaan?

Ja fantastisch. Veel afwisseling tussen bv het chauffeuren van directie-leden, sponsorgerelateerde ritten (bv. nu bij de DTM), promoties & introducties van nieuwe auto's, simpele verplaatsing van auto's en af en toe valet parking (wat ik persoonlijk wat minder vind). Het verschilt nogal per chauffeursbedrijf wel type werk je het meeste tegenkomt, maarja daar moet je geluk in hebben. Het verdient niet gek veel (9e per uur), maar je hebt veel vrije tijd waar gewoon doorbetaald wordt. Leukste gedeelte vind ik gewoon alle topmodellen van de 'premium' automerken onder je kont krijgt.

Leeftijd: 25

Opleiding: ict mbo niveau 4 twee jaar niet afgemaakt, bromfietstechniek afgemaakt mbo niveau 2 en doe nu 3 avonden mbo 4 werktuigbouwkunde nog een jaartje. Hierna iets met management doen denk ik

Baan: Liftmonteur, Bouw liften van een lege schacht tot een draaiende geheel in me eentje. Daarnaast heb ik nog renovatie, storingen en service gedaan.

Bruto salaris: Genoeg, reiskosten volledig vergoed, telefoon, auto en bonus 3,20 bruto per gewerkt uur als je gewoon je werk doe kan dat oplopen tot 5000, 6000 euro per jaar,

Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?:
Naar hoofdmonteur, chefmonteur of misschien een managment functie

Oke klinkt goed! Ik heb nu een bijbaan in de plaats waar mijn ouders wonen maar wil eigenlijk naar een bijbaan in mijn woonplaats (Utrecht). Kan je er wat meer over vertellen? Welk bedrijf, hoe kom je er terecht, zijn er voorwaarden.. etc.. ?

Het mag eventueel ook via pm hoor, ben nieuwsgierig namelijk

Thanx!

leeftijd: 23
opleiding: eerst VWO gedaan nu Schipper (werken/studeren)
baan: nog matroos op een chemietanker
salaris: +2000 bruto p/m
bereiken: Stuurman en later kapitein

leeftijd: 25
opleiding: CE deeltijd, niet afgemaakt
baan: ZZP'er, in reclame en retail
salaris: gem. wo salaris
bereiken: de mogelijkheid om te kunnen blijven werken met mensen die passie hebben voor hun product / dienst. En heerlijk flexibel te kunnen leven zonder al te veel uren te moeten draaien.

Leeftijd: 24
Opleiding: HBO Logistiek en Economie
Baan: Proces Controller (containeroverslag)
Bruto salaris: 2k + ploegentoeslag (32uur per week)
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?:
Supervisor

@ r-r5, sommige mogen een rs6 over de grachten jagen, andere een kangoo

Leeftijd: 22
Studie: Havo, vwo, biomedische wetenschappen bachelor en ga nu 2e jaar van geneeskunde in
Werk: Studentchauffeur, zelfde bedrijf als rr5.
Salaris: 9 euro, maar er wordt betaald vanaf thuis vertrekken en wieder zu hause komen.
Bereiken: Chirurg bij een academisch ziekenhuis en later misschien een eigen kliniek.

Leeftijd: 30 jaar
Studie: MBO + HBO Werktuigbouwkunde
Beroep: constructeur ing. / mechanical engineer
Salaris: iets dat bruto met een 3 begint, en door de beroepsgraaiers via de belasting met een 2 begint
Doel: verder ontwikkelen in mijn vak, daarna zou ik meer aan sturing/coaching willen doen maar inhoudelijk wel technisch bezig zijn...

Aanpassing op eerdere post!

Leeftijd: 22
Opleiding: VMBO TL, MBO Detailhandel 4 en MBO Beveiliging 2, EHBO / ISPS / AED / BHV.
Baan: Haven beveiliger / BHV.
Bruto salaris: €2100,- bruto excl. toeslagen en excl. reiskosten (500km de week á 18ct.)
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Ws. als vervolg coördinator 3 volgen of HBO integrale veiligheidskunde. Mogelijk icm geven van / helpen met cursussen praktijk/theorie beveiliger 2.

Last edited:
Leeftijd: 25
Opleiding: WO
Baan: Sales functie bij kabelbedrijf. Ik ben actief in Telecom markt. Voornamelijk Ftt....
Bruto salaris: 2550 bruto.
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Nu is mijn werk voornamelijk standaard sales werk: Offertes, inkoop/verkoop & Projectplanning. Later ambieer ik meer indoor/outdoor functie. Vaker naar klanten/projecten.

Leeftijd: 17
Opleiding: MTS plus Werktuigbouwkunde.
(Bij)Baan: op de boerderie
Bruto salaris: ???
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Leidinggevende in een bedrijf in de werktuigbouw. Of zelf een bedrijf beginnen in scooter's

Leeftijd: 26
Opleiding: ing. elektrotechniek, msc. control engineer, msc. embedded softw. architect 90%, msc bestuurskunde 70% en wat andere cert.
Baan: postbode et al.
Bruto salaris: te weinig
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: 40 dienstjaren als zaterdag besteller.

Leeftijd: 23
Opleiding: VWO, Hogeschool IVA -> HBO Automotive Management
Baan: weekend: autoverkoper, bijbaan
doordeweeks: Komend half jaar afstuderen (stage) bij BMW Nederland op de afdeling motorrad
Bruto salaris: stagevergoeding + bijbaan salaris
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: zelfstandig ondernemen

Leeftijd:19
Opleiding:vmo kader / fietstechnicus
Baan:Fietsenmaker / verkoper
Bruto salaris: genoeg voor een feestende 19 jarige
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Chef van de complete zaak , ben nu nog chef werkplaats

Zit je toevallig ook op het Scheepvaart & Transport College in Rotterdam Lloydstraat ?

Gelukkig niet..
Heb wel in de waalhaven gezeten maar dat is alweer 2 jaar terug+ralf+

Bruto salaris: Momenteel -118.000 euro

Ken dat
Iemand op me werk die er ook werk als bijbaan heeft ook zo'n studieschuld voor opleiding voor Piloot
Volgens hem zijn er teveel piloten en zitten de mensen die zijn opgeleid thuis en dus tewachten tot er een plekkie vrij komt.:|