Het grote wat doe jij voor werk?

Leeftijd: 25
Opleiding:mavo D
Baan: Kraan operator
Bruto salaris: 2400
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Tevreden nu.

ik verdien netto wel eens meer als mn bruto salaris volgens mn contract, maar het uitgekeerde bedrag is bruto toch echt altijd (veels te veel) meer als netto....

Leeftijd: 25
Opleiding: MAVO & diverse andere opleidingen :P
Baan: proces operator bij groot Amerikaans glasvezel producent
Bruto salaris: variabel (ploegendienst) gemiddeld 3k bruto p/m
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Ga bezig met VAPRO (proces en mechanisch) en hoop toch hogerop te komen in het bedrijf (leidinggevend oid)

jij verdient geld met je studie? :P

Nee nee. Heb heel lang bij een kleding winkel gewerkt maar werk nu bij de Blokker. Tis alleen voor de vrijdag avond en soms zaterdag dag. Ach i don't mind. Ja SJD en Rechten zijn t 1e jaar op me school t zelfde.

Leeftijd: 21
Opleiding: MBO+ HBO MER deeltijd(2e jaar)
Baan: Financieel controller
Bruto salaris: zat
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Ik wil uiteindelijk RA worden bij 1 van the big 4. Misschien daarna eventueel eigen kantoor beginnen.... Maar dat is meer 10 tot 20 jaren plan. Eerst nog 10 jaar school.

Opleiding: MBO Medewerker havenlogistiek
Baan: Allround havenwerker (van dekgast tot kraan zegmaar)
Bruto salaris: Te weinig zoals iedereen. 2x Bonussen van jaar zijn wel leuk :)
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Voorman/kraanmeester of iets. beetje afwisseling is leuk.

Zit je toevallig ook op het Scheepvaart & Transport College in Rotterdam Lloydstraat ?:p

Leeftijd: 23
Opleiding: HBO Digitale Communicatie 3e jaars
Baan: Bijbaan, beunhaas bij aanleggen kunstgrasvelden.
Salaris: 10,5 netto p/uur
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Mooie baan in de online reclame / marketing

Leeftijd: 22
Opleiding: Maatschappelijke Mederwerker Zorg 1ejaar
Baan: Geen
Salaris: uitkering
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: geen flauw idee

Opleiding: HBO Logistiek Management thuisstudie
Werk: Tankstationh0er
Salaris: +-9eu p/u en meestal 180uur per maand+ Leuke bonussen.
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Planner,coordinator in haven of weglogistiek...

Leeftijd: 22
Studie: 4e jaars International Management (HBO)
Werk: Studentchauffeur
Salaris: Weinig, maar het werk lijkt op verhaal van Luuk R., zonder het poetsen welteverstaan :+
Wat ik ooit hoop te bereiken: ben ik nog niet concreet mee bezig

Leeftijd: 24
Opleiding: HBO Facility Management, 3de jaars
Baan: Reservist bij de Luchtmacht
Salaris: Ligt eraan hoeveel diensten ik draai (kan ik zelf invullen) maar zit gemiddeld rond de 400-500 netto pm (excl. km vergoeding) Heb het ook niet echt gekozen als inkomstenbron, maar gewoon omdat ik het leuk vindt om te doen, geld is mooi meegenomen natuurlijk :p
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Iets in de vastgoedwereld, projectontwikkelaar oid, misschien wel in het buitenland.. Volgend jaar kies ik als afstudeerrichting vastgoedmanagement en ik ga in februari stage lopen bij een vastgoedbedrijf in Kaapstad :)

Leeftijd: 18
Opleiding: VWO, begin nu aan Industrial Design aan de Technische Universiteit Eindhoven
Baan: Grafisch ontwerper
Bruto salaris: Verschilt per project, gemiddeld zo'n €40 à €50 per uur.
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Eigen ontwerp bedrijf, specialiteit nog onbekend

Leeftijd: 20
Opleiding: Havo, vwo certifi, Eerste Jaar Oxford flight EPST*, Aviation managment Nyenrode* geen volledige opleiding wel met certificaat
Baan: First officer
Bruto salaris: Momenteel -118.000 euro :P
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Gezagsvoerder.

Last edited:
Opleiding: HAVO (E&M)
Baan: Beunhaas timmerman
Bruto salaris: rond de 1,2k bruto=netto
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Waarschijnlijk iets in de licht en geluidswereld. Misschien dat ik volgend jaar ga beginnen met theatertechniek ofzo.

Misschien ook wel iets met evenementen.. Zie het wel.

leeftijd: 17
opleiding: havo certificaat, 1e jaar werkplaatsmanager afgerond, nog 3 te gaan.
baan: autotechnicus( tussen 2e en 1e monteur in)
salaris: 5 pu is omgerekend 880 per maand
bereiken: eigen autobedrijf

Back