Leeftijd 19 (20 met een maand te gaan -
Opleiding Horti technics & management MBO, een CCV Chauffeursopleiding
Baan: Teamleider van een afdeling @ een phalaenopsis kwekerij
Mensen aansturen/motiveren/corrigeren etc oftewel delegeren.
In overleg met de verkoop gaat er een pakket/mix of specifieke soorten het systeem op, automatisering bedienen, storingen ervan oplossen.
Daarbij nog aan het bijklussen op de vrachtwagen zo`n 15 uur per week
Salaris, genoeg zeker voor m`n leeftijd. Ingeschaald in schaal 21 jaar @ m`n fulltime baan als leidinggegevende. en op de vrachtwagen scoor ik ook zo`n 15 eu netto per uur mee aangezien dat 's avonds en 's weekends is dus de meeste uren zijn 150%
Wou eigenlijk HBO na m`n mbo gaan doen, maar kon bij m`n stage bedrijf goed instromen aangezien ik daar in een periode stage liep dat hun nieuw aan het bouwen waren. Gelijk kunnen beginnen als leidinggevend
heb nog wel een avond opleiding op het oog (middle management)
@full time job
(Plant order system, op deze foto nog niet opgeleverd.. Gaat nu ook vol automatisch met lopende banden, oogjes, halers op lucht en ene grote PLC bende!)
beetje ala dit;
alleen wij werken dan niet met losse potten of ODPs, maar 9 gaats trays
@transport
KvG (hier maak ik de meeste uren)
Oude streamliner die we hebben
bakwagens erachter rij ik veelal mee
Middelburg (zo af en toe een zondag pruttelen)
Doelen? zien wel waar het schip strand. Wordt iig overal en nergens aan me getrokken voor werk.. maar komende tijd lekker werk ervaring op doen waar ik nu zit, opleidingen verder doen die ik voor ogen heb.. en dan over een aantal jaren oriënteren op algemeen bedrijfsleider/supervisor oid bij een bedrijf