Ik heb me rijbewijs gewoon zelf betaald natuurlijk, kon ik nergens declareren. Nogmaals, leuk voor je dat het kan, maar ik snap niet waarom een rijbewijs gedeclareerd kan worden onder het motto studiekosten, ten koste van het belastinggeld. Waarom heeft een militair überhaupt een potje voor studiekosten, als je je training/opleiding voor je functie hebt gehad is het goed toch? Zoiets bestaat in het normale bedrijfsleven ook niet, dus waarom wel weer bij een overheidsinstantie die op dit moment hard moet bezuinigen. 8P
Heb afgelopen maanden wel een lekker salaris, 13e maand, teruggave studiekosten (rbw). En straks in januari/feb mn premie
Werk voor dezelfde 'baas' als douwe btw. Alleen lopen wij in een mooi pak
Dat eeuwige "ons belastinggeld" gelul word je af en toe ook wel moe van.
Ik vind dat mannen (en vrouwen) die hun jeugd/leven op kunnen geven om Nederland te dienen als militair nog veel meer mogen krijgen dan alleen een rijbewijs.
Op missie is het zeker leuk
Waarom dan deze baan ? Omdat het mooi werk is en uitzendingen met alle risico's wat het met zich mee brengt een super ervaring zijn. Ondanks alles hou ik van m'n land en ben ik toch een beetje trots op dit kleine landje en hoe we sommige dingen doen in Verweggistan.
Ja ik heb er zelf voor gekozen maar ik denk dat het niet meer dan normaal is gecompenseerd te worden voor het werk dat je doet en de risico's die je loopt.
pak liever al die onnodige uitkeringtrekkers aan, weet je wat je daar aan kan besparen?? VEEL!!
en nu heeft rocco zijn rijbewijs vergoed gekregen, wat denk je als hij straks wegbezuinigd word.. zonder opleidingen/rijbewijs ed, word hij dus een uitkering trekker...
Denk dat je ook genoeg dingen mee maakt die niet zo leuk zijn.
Wat je voor zo'n overnachting krijgt, is ongeveer vergelijkbaar met wat een vrachtwagenchauffeur krijgt. Ik neem aan dat je ook gevarengeld krijgt?
Het leek mij ook wel leuk, zeker als marinier, lekker je grenzen opzoeken en extreme dingen doen.