Het grote wat doe jij voor werk?

mensen hier ervaring met het werken in 2 ploegen??

wij schakelen volgende week over van gewone dagdienst naar 2 ploegen.
vroeg(6:00 - 14:30) en
laat (13:30-22:00
 
06.00-14.30 lijkt me heerlijk.. Andere dienst lijkt me waardeloos, vond 12-21 bij mijn oude werkgever (bijbaan) ook niets..
 
mensen hier ervaring met het werken in 2 ploegen??

wij schakelen volgende week over van gewone dagdienst naar 2 ploegen.
vroeg(6:00 - 14:30) en
laat (13:30-22:00

dat zijn mooie tijden hoor!
Had ook wel eens diensten die om 4uur begonnen, dat is echt niet leuk meer..
 
ochtendploeg zie ik niet echt tegenop, is een uurtje eerder beginnen als dat ik nu doe.
werk nu van 7:00 tot 16:00

avondploeg daarentegen wel meer, aangezien ik pas om half 2 hoef te beginnen, smorgens zijn al mn vrienden enz. toch werken / naar school.
Ik moet dan naar de klok koekeloeren tot ik kan gaan werken.

ook een hobby gaan zoeken omdat ik meer vrije tijd heb (soms op ongustige tijden), smorgens dus
 
ook een hobby gaan zoeken omdat ik meer vrije tijd heb (soms op ongustige tijden), smorgens dus

Het is dus niet zo dat wanneer je 2-ploegen gaat draaien je meer vrije tijd hebt. ;) Je verschuift slechts de tijden dat je werkt, en dus de tijden dat je vrij bent.
Heb zelf ervaring met 3-ploegen, dat vond ik zwaar kut, 2-ploegen lijkt mij niks beter. Is opzich niet verkeerd, maar je hebt geen voordeel ten opzichte van dagdienst. Qua uren dan tenminste, je kan wel gewoon eens naar de bank ofzo in vergelijking met dagdienst. Zit nu in de 5-ploegen, dat is echt super. :)
 
Ik zit ook in de 2 ploegen. Nachtdienst 22:00-06:00 en vroege dienst 06:00-14:00. om en om. Maar vaak draai ik ook wel 2 of 3 nachtdiensten achter elkaar. Vind t heerlijk.

Lekker elke middag vrij en kwart over 2 thuis/uit bed. Nachtdienst vind ik t lekkerst op de vrijdag na.

Late dienst, 14:00-22:00 draaien ze bij ons ook, maar zit ik zelf niet in omdat ik daar een gloeiende hekel aan heb.

Mooiste tijden om altijd te werken lijkt mij van 7 tot 3. 7 is voor mij uitslapen aangezien je soms in de vroege dienst om 05:00 moet beginnen om de rotzooi om te bouwen en op te starten. Dan moet ik er dus 04:15 af. Das wel klote als je de avond niet vroeg op bed gaat.
 
Back
Top