Het grote wat doe jij voor werk?

Zoals ik al zei, ik ben constructiebankwerker/lasser.
Het bedrijf zet ik niet meer, net als kentekens of handtekeningen. Je weet nooit wat voor gevolgen het kan hebben.
 
Aad heeft gelijk, vind dat mensen tegenwoordig veels te veel info online gooien... niemand heeft er iets aan, en kan jezelf hoop gezeik opleveren... gewoon niet doen dus..
 
Dat is de rijnhavenbrug, ontwerp van Quist Wintermans, constructeur is Hillebrand uit Middelburg. Kom er toevallig een paar keer per week langs en dat is iig wat er op het (publieke) bord staat. :+
 
129012232031344358.jpg
 
Dat is de rijnhavenbrug, ontwerp van Quist Wintermans, constructeur is Hillebrand uit Middelburg. Kom er toevallig een paar keer per week langs en dat is iig wat er op het (publieke) bord staat. :+

Jij mag door voor de koelkast.

Edit: wil je het bedrijf weghalen aub, dat mensen van dit forum dit weten geloof ik wel en maakt me ook niet veel uit. Maar niet iedereen die dit forum bezoekt hoeft dat te weten. Snap wel dat ze er makkelijk achter kunnen komen, maar dan is het iig niet zo direct;)
 
Denk je echt dat Jelle die tekst weg gAAD halen, als het ook op een bord langs de weg stAAD?

+1

Aad, als je het niet online had willen hebben had je de foto van de brug helemaal niet moeten posten.

Toen je die foto erop zette was het toch een eitje om dat uit te zoeken ;).

Om nog maar niet te spreken van: http://www.hillebrand.nu/ daar staat toch ook alles op.
 
Allemaal uitgehuild hoe mensen een brug kunnen leggen tussen de info op dit forum en aad's bedrijfs illegale praktijken? Mooi dan kan er nu gehuild worden om deze woordgrap ..

Een kleinnnn beetje zinvoller verder svp!
 
*kick*


Iemand die weet hoe het precies zit met loonheffing?
Ik heb al een paar jaar een goed betaald bijbaantje waar ik dus heffingskorting toe pas. Nou loop ik stage en na de stage (over 2 weken) heb ik een sollicitatie gesprek staan bij een ander bedrijf, dit omdat ik bij mijn huidige bijbaan niet of zeer weinig extra kan werken.
Nou wordt er dus bij mijn stage en straks bij dat andere bedrijf (ga er even van uit dat ik word aangenomen) loonheffing ingehouden.
Kan ik dit volgend jaar terugvragen van de belasting, of ga ik zeer weinig verdienen bij het nieuwe baantje:D
Alvast bedankt
 
Dat snap ik.
Maar ik dacht dat je de ingehouden loonheffing bij de andere werkgevers (gedeeltelijk) terug kon vragen?
 
Ah. :+ Hoeveel je terug kan vragen ligt eraan hoeveel je hebt verdient. Ik dacht dat de drempel bij ~6000e ligt, daarboven val je in BOX1. Als je er onder zit kan je alles bij je jaarlijkse aangifte terug vragen. Geen idee of het eerder kan, ik vermoed van niet.
 
Back
Top