Congratz! Hoe beviel de 1e week?? Ben benieuwd of je nog serieus werk ervan had gemaakt in Den Haag? Mag per PM.
Operator = bedienen = uitvoeren. Als je een goed idee hebt komt dat mss wel in aanmerking voor realisatie, maar het is niet je hoofdtaak. Nooit in een fabriek gewerkt, Sjoerd?
Operator = bedienen = uitvoeren. Als je een goed idee hebt komt dat mss wel in aanmerking voor realisatie, maar het is niet je hoofdtaak. Nooit in een fabriek gewerkt, Sjoerd?
True maar aangezien Scully het al had over project manager en een leeftijd 29 en dan hetzelfde loon hebben.
Tuurlijk verschil het per branche maar 9 v/d 10 keer is een project manager iets hoger dan een autocad tekenaar
Je rust krijg je op andere momenten. Met kinderen kan het ook juist goed uitpakken. Zeker als een regelmatig werkt en de ander onregelmatig. Het zou mijn keuze overigens ook niet zijn.
Je zegt zelf dat HBO WTB 1 van de beste opleidingen is, klopt ook want je kan er echt veel geld mee verdienen, vervolgens zeg je dat je loon bijna van bruto naar netto is gegaan. Volgens mij ben jij richting de 30 toch? En dan met een HBO WTB diploma...tja dan vind ik dat bedrag niet eens heel raar?
ben toen bij een detacheringsbureau geweest en heb aangegeven dat ik zo'n 3000 bruto wou verdienen, na zo'n 2 jaar als project manager. Die man keek mij aan en schoot nog net niet in de lach.
True maar aangezien Scully het al had over project manager en een leeftijd 29 en dan hetzelfde loon hebben.
Tuurlijk verschil het per branche maar 9 v/d 10 keer is een project manager iets hoger dan een autocad tekenaar
Tekenaar of constructeur?
Wat is dat met dat naar school brengen van die kinderen tegenwoordig? Ik liep vanaf groep 3 gewoon naar school hoor...Waar ik nu woon durf ik t vanaf 5 jaar al aan
doorstromingsberekeningen en verkeersplannen.
Dit laatste mislukt nog weleens niek :X:X
Kees! Nee ik zou automatisering voor grote bedrijven. Hoofdzakelijk de networking tussen filialen enzo.
Ik mis de hosting wel hoor.. Krijg nu ook allemaal vervelende Windows vragen
Ik ben verder wel benieuwd hoever de gemiddelde oude SF leden het hier schoppen op een leeftijd tussen de 25 - 35 jaar. Ik denk dat de meeste tussen de 2750 - 3250 bruto zitten.