Het grote wat doe jij voor werk?

Operator = bedienen = uitvoeren. Als je een goed idee hebt komt dat mss wel in aanmerking voor realisatie, maar het is niet je hoofdtaak. Nooit in een fabriek gewerkt, Sjoerd? :p

Vandaag door mn vakantiemail heen gewerkt, dat voelde aardig als lopende band werk :p
 
Operator = bedienen = uitvoeren. Als je een goed idee hebt komt dat mss wel in aanmerking voor realisatie, maar het is niet je hoofdtaak. Nooit in een fabriek gewerkt, Sjoerd? :p

Het woord zegt het al, in feite is het gewoon produktie.

True maar aangezien Scully het al had over project manager en een leeftijd 29 en dan hetzelfde loon hebben.
Tuurlijk verschil het per branche maar 9 v/d 10 keer is een project manager iets hoger dan een autocad tekenaar :p

Mwoah, weet niet of dat hoger is, ik gaf bijvoorbeeld wel aan de engineer/tekenaar aan wanneer iets klaar moest zijn, maar andersom kwam ik ook vaak genoeg bij hun voor advies. Het is wel zo dat Project Manager meer 'lijkt', meer contact met de hoge heren en wat er speelt binnen een bedrijf, maar dat soort dingen interesseren mij niet echt. Er zaten MBO'ers en HBO'ers op die Engineering afdeling, en weet niet wat de HBO'ers verdienden, maar de MBO'ers zaten wel een stuk lager hoor dan de Project Managers. Dan kon je beter monteur zijn daar, de ervaren jongens kwamen met 50 a 60000 Euro per jaar thuis. Was bij FMC Technologies Wellheads (olie business).
 
Je rust krijg je op andere momenten. Met kinderen kan het ook juist goed uitpakken. Zeker als een regelmatig werkt en de ander onregelmatig. Het zou mijn keuze overigens ook niet zijn.

Tjah, mijn ervaring in m'n omgeving is anders... Je loopt altijd te kloten met opvang, kinderdagverblijf werkt niet als je s'nachts werkt bijvoorbeeld, en je weet nooit of je naar dat ene feestje kan over een maand, aangezien je schema nog niet bekend is...

Je zegt zelf dat HBO WTB 1 van de beste opleidingen is, klopt ook want je kan er echt veel geld mee verdienen, vervolgens zeg je dat je loon bijna van bruto naar netto is gegaan. Volgens mij ben jij richting de 30 toch? En dan met een HBO WTB diploma...tja dan vind ik dat bedrag niet eens heel raar?

Een gemiddelde HBO-er WTB van 30 jaar verdiend denk ik geen 3300 euro... Ik en vergelijkbare collega's niet tenminste, met de kanttekening dat we allemaal MTS + HTS hebben gedaan, waardoor we relatief weinig jaren werkervaring hebben (je begint dan op je 24e/25e met werken)... Misschien als je op je 21e begint met werken dat het geen raar salaris is hoor :)

ben toen bij een detacheringsbureau geweest en heb aangegeven dat ik zo'n 3000 bruto wou verdienen, na zo'n 2 jaar als project manager. Die man keek mij aan en schoot nog net niet in de lach.

Die detacheringsclowns beginnen altijd toneel te spelen als ze je salaris horen, dat is een core competence voor die gasten...

True maar aangezien Scully het al had over project manager en een leeftijd 29 en dan hetzelfde loon hebben.
Tuurlijk verschil het per branche maar 9 v/d 10 keer is een project manager iets hoger dan een autocad tekenaar :p

Tekenaar of constructeur?
 
Tekenaar of constructeur?

Tekenaar/ontwerper. Zit in de wegenbouw en teken alles wat met tijdelijke verkeersmaatregelen te maken heeft. Van een simpele dorpsstraat afsluiten tot hele verschoven verkeerssystemen op snelwegen. En daarbij advies geven aan klanten en het uitwerken van o.a. doorstromingsberekeningen en verkeersplannen.
 
Wat een verschillen in de salarissen.
Wat me opvalt is dat iedereen om me heen begrijpelijk bezig is met meer en meer verdienen.

Salaris is belangrijk, maar plezier in je werk ook.
Moeilijk om daar de gulden middenweg in te vinden.

Ik werk al weer bijna 5 jaar bij mn huidige baas.
geen topsalaris, maar ook niet slecht.
Ga iedere dag met plezier naar mn werk.
Ik Werk maandag , dinsdag , vrijdag en zaterdag.

Werk bij een scooterzaak/webshop, maar ben wel aan het rondneuzen om in dezelfde branche een functie als "accountmanager" te vinden.

Mn vriendin heeft een eigen zaak, en beiden hebben we geen kind aspiraties.
We vermaken ons prima zo:)
 
@Bart. Mijn vriendin heeft een rooster dat zich continu herhaalt. In principe kan je jaren vooruit plannen. Valt een dienst ongunstig, dan worden die onderling geruild. Wat betreft kinderen: stel dat je vrouw vroeg moet werken, dan breng je zelf kinderen naar school. Om half 4 is de een weer klaar. Voor late dienst geldt het omgekeerde en nachtdienst is helemaal geen punt. Voor mijn ritme zou het niks zijn, maar anderen vinden het heerlijk.
 
Wat is dat met dat naar school brengen van die kinderen tegenwoordig? Ik liep vanaf groep 3 gewoon naar school hoor...Waar ik nu woon durf ik t vanaf 5 jaar al aan :p
 
:D!

Basisschool zit hier ook op 2 min loopafstand vandaan, voor de deur 1x oversteken en daarna gewoon op de stoep blijven, kunnen ze prima zelf ^^
 
Wat is dat met dat naar school brengen van die kinderen tegenwoordig? Ik liep vanaf groep 3 gewoon naar school hoor...Waar ik nu woon durf ik t vanaf 5 jaar al aan :p

Idd, ik woonde vroeger zo'n beetje naast de school, en iedereen kwam lopend of op de fiets. Als ik nu eens 's middags naar mn ouders ga, kan ik er bijna niet komen omdat al die huismoeders daar hun auto hebben staan.
 
Kees! Nee ik zou automatisering voor grote bedrijven. Hoofdzakelijk de networking tussen filialen enzo.

Ik mis de hosting wel hoor.. Krijg nu ook allemaal vervelende Windows vragen :p

Windows heb ik allang afscheid van genomen, ik gebruik nu al 1,5 jaar alleen maar linux (Ubuntu, CentOs, RedHat, etc) :p Draai alleen Windows virtueel voor me vriendin die anders geen RTLGemist kan kijken haha

Als je weer in de hosting zou willen gaan moet je eens bij Nforce soliciteren die zoeken nog mensen geloof ik :p

Ik ben verder wel benieuwd hoever de gemiddelde oude SF leden het hier schoppen op een leeftijd tussen de 25 - 35 jaar. Ik denk dat de meeste tussen de 2750 - 3250 bruto zitten.

Wie weet zit er wel iemand op het forum hier die meer als een ton per jaar verdient haha
 
Ik ben verder wel benieuwd hoever de gemiddelde oude SF leden het hier schoppen op een leeftijd tussen de 25 - 35 jaar. Ik denk dat de meeste tussen de 2750 - 3250 bruto zitten.

5 jaar terug wel :winner: valt nu dik vies zwaaaar tegen :/

*zoekende* :rolleyes:
 
Back
Top