Dan doe je toch iets fout in mijn ogen.
Maak vaak genoeg ook zulke dagen. 7 uur weg rijden en 7 uur 's avonds weer thuis. Het wordt goed gepraat onder het mom van 'dat zit in je salaris'.
Tja, ik ben dus maar 9 uur van huis, en ik rij ook 32 km enkele reis. En dat hoef ik dan ook nog maar 6x in 10 dagen te doen.En als de beloning dan ook nog eens beter is dan een HBO dagfunctie is het voor mij wel vrij duidelijk.
En stratenmakers zijn altijd voor 2 uur thuis.
En kantoorpikkies gaan pas na 9 uur weg.
Dan zal je goed verdienen :+!
Het lijkt wel alsof jij het niet op "kantoor mensen hebt" ??
vroeger gepest door 1?
Scully, ben je ZZPer? Belasting al geweest? Meeste rekenen zich rijk, tot ze af kunnen tikken
Het lijkt wel alsof jij het niet op "kantoor mensen hebt" ??
verdien daarbij meer dan toen ik op kantoor een redelijk verantwoordelijke HBO functie had.
Voor mij is werk echt iets om mijn uitgaven te kunnen betalen, dus een mooi huis te kunnen hebben, en daarbij lekker te kunnen leven en af en toe eens iets leuks te doen of te kopen.
En over tien jaar? Dan verdient die redelijk verantwoordelijke HBO-er toch wel iets meer gok ik...
Voor mij is mijn werk echt veel meer dan "iets om uitgaven te kunnen betalen"... Je brengt in een normale week zodanig veel uren op je werk door, dat het een aardig stuk van je leven uitmaakt...
Heb zelf op kantoor gewerkt, geen problemen mee gehad verder. Snap alleen niet dat mensen 60 uur in de week van huis willen zijn en dan zeggen dat ze het goed hebben, of het een buitenkans noemen.
En mijn (niet persoonlijke) ervaring is, dat onregelmatig werken knap lastig is als je kinderen hebt... In feite is het gewoon smartegeld wat ze betalen voor het vergallen van de nachtrust en alles wat je verder mist overdag
Scully, wat doe je? Klinkt als operator?
Qua vrije tijd heb ik verder weinig te klagen, Alle avonden/weekenden ben ik vrij namelijk...