Het grote wat doe jij voor werk?

Ja jij zal moe zijn van een dagje forummen :D

Moet een beetje afleiding creeren..

Anders is het heel de dag :

mtr-output-google-com3.png

Wireshark%281%29.jpg

En vervolgens wijzigingen maken in :

62445.jpg

Misschien verklaart dit mijn vreemde humor :D

Ja nou, het is niet dat de deal dan niet doorgaat ofzo hoor. :) Bij 32 uur willen ze me ook wel gewoon houden.

Weet zelf niet zo goed hoeveel tijd serieus solliciteren gaat kosten. Maar ik dacht: het is makkelijker om meer te gaan werken (bij ons dan) dus zet voorzichtig in. De meesten om me heen zeggen dat je die dag per week echt wel goed kunt gebruiken als je echt serieus wilt solliciteren. 36 uur zou ik ook puur voor het geld doen trouwens.

Ik zou gewoon lekker 36 uur gaan werken, 40 zou zelfs prima willen. Als je een baan hebt, hoef je niet serieus te gaan solliciteren, 1x in de week of 2 weken is meer dan genoeg, en kan je lekker wachten op iets wat je echt leuk lijkt. Ik heb een tijdje zonder werk gezeten vorig jaar, en dan is solliciteren echt wel een fulltime job, misschien kost dat nog wel meer tijd dan een 40 urige baan.

Hier nog 1, ben ook verrot van een hele dag kantoor hoor.

Ga maar eens echt zwaar werk doen, en dan niet wat Arne zegt, beetje rondrijden etc, maar met zware stukken staal sjouwen, of straten of ander fysiek werk. Je bent dan echt wel veel vermoeider dan die mentale vermoeidheid wat je op kantoor op loopt. I know, ben stratenmaker EN kantoorpikkie geweest, van beide word je inderdaad wel moe, maar na kantoor kan je nog wel naar de sportschool, iets wat je na een dag straten echt niet meer gaat doen. Wat ik nu doe is enkel op het moment vermoeiend omdat ik de hele dag moet leren/opletten, maar als ik dit eenmaal onder de knie heb, heb ik wel een echte topbaan hoor, waar ik echt niet moe van ga worden. :)

Ik zou gewoon lekker 36 uur gaan werken, 40 zou zelfs prima willen. Als je een baan hebt, hoef je niet serieus te gaan solliciteren, 1x in de week of 2 weken is meer dan genoeg, en kan je lekker wachten op iets wat je echt leuk lijkt. Ik heb een tijdje zonder werk gezeten vorig jaar, en dan is solliciteren echt wel een fulltime job, misschien kost dat nog wel meer tijd dan een 40 urige baan.

Ga maar eens echt zwaar werk doen, en dan niet wat Arne zegt, beetje rondrijden etc, maar met zware stukken staal sjouwen, of straten of ander fysiek werk. Je bent dan echt wel veel vermoeider dan die mentale vermoeidheid wat je op kantoor op loopt. I know, ben stratenmaker EN kantoorpikkie geweest, van beide word je inderdaad wel moe, maar na kantoor kan je nog wel naar de sportschool, iets wat je na een dag straten echt niet meer gaat doen. Wat ik nu doe is enkel op het moment vermoeiend omdat ik de hele dag moet leren/opletten, maar als ik dit eenmaal onder de knie heb, heb ik wel een echte topbaan hoor, waar ik echt niet moe van ga worden. :)

Toen ik nog in de Garage stond had ik meer zin om te sporten dan nu hoor... Alleen sport nu helemaal niet meer haha. Was altijd wel mooi om die gezichten te zien als ik een bak erin tilde :#

IniMoek! Werk je nog steeds op een datacenter? Lang niet gesproken ;)

Ik werk momenteel freelance (als applicatie ontwikkelaar) voor het Ministerie van Buitenlandse Zaken vanaf februari. Nog een paar maandjes en weer een andere leuke klus zoeken.

IT werk kan ook best 'zwaar' zijn, mentaal wel te verstaan. Ik werk dan wel meer als 40 uur maar ben in het weekend vaak wel helemaal op en probeer dan een beetje bij de PC (althans de code) weg te blijven..

Ik beheer een soort timmerwerkplaats en heb dan dagen van volle dag fysieke arbeid en dagen dat ik veel aan het regelen bellen. (rijden/bellen/pcwerk)
De dagen dat je fysiek bezig bent zijn echt veel vermoeiender hoor.

Van fysiek intensief wordt je moe. Van metaal intensief raak je opgebrand. Daar zitten nogal verschillen tussen, dus directe vergelijking is onzin.

Back