Ik zou gewoon lekker 36 uur gaan werken, 40 zou zelfs prima willen. Als je een baan hebt, hoef je niet serieus te gaan solliciteren, 1x in de week of 2 weken is meer dan genoeg, en kan je lekker wachten op iets wat je echt leuk lijkt. Ik heb een tijdje zonder werk gezeten vorig jaar, en dan is solliciteren echt wel een fulltime job, misschien kost dat nog wel meer tijd dan een 40 urige baan.
Ga maar eens echt zwaar werk doen, en dan niet wat Arne zegt, beetje rondrijden etc, maar met zware stukken staal sjouwen, of straten of ander fysiek werk. Je bent dan echt wel veel vermoeider dan die mentale vermoeidheid wat je op kantoor op loopt. I know, ben stratenmaker EN kantoorpikkie geweest, van beide word je inderdaad wel moe, maar na kantoor kan je nog wel naar de sportschool, iets wat je na een dag straten echt niet meer gaat doen. Wat ik nu doe is enkel op het moment vermoeiend omdat ik de hele dag moet leren/opletten, maar als ik dit eenmaal onder de knie heb, heb ik wel een echte topbaan hoor, waar ik echt niet moe van ga worden.