This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote wat doe jij voor werk?

Ah, dan is je artikelbestand wel extreem belangrijk, anders is het een hel met een shoptelling

Nog naar de beurs geweest?

Klopt ja, daar ben ik nu mee bezig. Kan je vertellen, is een hel :+

We hebben 4 tankstations waarvan die per 2 een artikelbestand hebben voor het scannen van de code's zegmaar. Voorraad is wel appart aan te geven, dit moet alleen nog allemaal gebeuren. Hoofdzaak is nu alle producten met de actuele prijs in Lodder krijgen anders heeft voorraadwaardering ook geen zin:+.

Ben niet naar de beurs geweest helaas, had er nmlk niets van gehoord, m'n werkgever begon er pas over toen hij al geweest was:+..

Ik mag de 10e voor n week naar Zuid Korea. Paar van onze fabrieken en HQ bezoeken. Met zomervakantie vlieg ik nooit verder dan 3 à 4 uur. Heb r zo'n hekel aan :+ ....

ligt er aan waar in zuid-korea, maar in seoul kan je echt goed stappen..
Leuke stad ook en veel te zien.

Busan in het zuiden is wat minder.

ik zit weer op schiphol, zo weer voor 2,5 week naar Moskou voor het werk

ligt er aan waar in zuid-korea, maar in seoul kan je echt goed stappen..
Leuke stad ook en veel te zien.

Busan in het zuiden is wat minder.

ik zit weer op schiphol, zo weer voor 2,5 week naar Moskou voor het werk

Seoul zit HQ. Ga ook naar Gumi & Dhongae.

Congratz!

Het begint in de techniek aardig aan te trekken heb ik het idee... Dit jaar wordt je opeens door headhunters/bureau's gebeld "hoe het met je gaat" en "of je nog op je plek zit bij je huidige werkgever" of "heb je voldoende doorgroeimogelijkheden en waar wil je over 5 jaar staan"... Vooral in omgeving Eindhoven (ASML/divisies van Philips/enz.) is het aardig booming op het moment... Dus waar ik zit

Gefeliciteerd verder, ik heb trouwens WTB gedaan...

Ik lees het hier een beetje, maar merk het ook om me heen; volgens mij trekt de arbeidsmarkt wel weer redelijk aan. Ook consultancybureaus zijn weer aan het werven...

Zie hierboven

Goede motivatie dus om net een beetje meer voor school te doen dus.

Nooit onverstandig om je opleiding volledig af te ronden... Als je eerder afhaakt qua studie, en dan meteen aan het werk gaat, kan je net zo ver komen, maar als je solliciteert moet je meteen van alles recht lullen op basis van ervaring, een papiertje spreek voor zich... Dit geldt overigens alleen voor de eerste zoveel jaar heb ik het idee, daarna moet het totaalplaatje zich verkopen...

Zelf gisteren ook nog een aardig tripje gehad, bij een klant in Lyon geweest, waar we een bepaald type (serie-)machine voor het eerst geplaatst hebben, in een ontwikkeltraject waar ik 2 jaar bijna fulltime mee bezig ben geweest... Samen met een Service Coordinator de technische mensen van die plant gesproken, waren aardig tevreden...

Ik werk bij een bedrijf dat Shrinksleeve machines bouwt. Volgende filmpje (van een concurrent) zegt meer dan 1000 woorden...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SF7iLY43WD0"]YouTube - 600 CPM Shrink Sleeve Application - Bullet Technology by Karlville[/ame]

We bouwen vooral voor grote Multinationals (we zijn namelijk nogal prijzig ) zoals Coca Cola, Pepsi, Proctor & Gamble, Nestle, Reckitt, Danone, Kraft... Denk aan producten zoals Fruit Today (Hero), Red Bull (die shots) en allerlei was/poetsmiddelen zoals Omo, allerlei kleine flesjes die hoegenaamd goed voor je buik zijn enzo

Wel een belachelijk lange dag, om 4 uur in de auto naar collega, 5 uur in de taxi naar Dusseldorf, 7:30 vliegen naar Lyon, uur in de auto naar klant (plaatsje Andrezieux), klant te woord gestaan incl. lunch (4 uur), toen terug naar Lyon, eten, 20:30 vliegen, 21:50 weer in Dusseldorf, uurtje taxi, half uur naar huis, dus was om 23:30 thuis... Werkdagje van 19 uur, moet niet te vaak gebeuren 8P

Klopt, heb een tijdje contact gehad met een detacheringsbureau uit Eindhoven, die gast belde/mailde me vanalles en nog wat. Nu nog steeds, zelfs nu hij weet dat ik zelf een baan heb gevonden.

Heb overigens een tijdje stage gelopen bij AAE in Helmond, die maken ook zo'n soort machines. Heb destijds de naam Fuji seal ook voorbij horen komen.

Hier gaat het ook lekker Ben gevraagd om andere productgroepen in te kopen. Is vrij snel gegaan. Lekker hectisch, nog meer verantwoordelijkheden, veel internationaal bezig en ook wat meer bezig met logistieke vraagstukken.

Heb elke dag een adrenaline rush! Heerlijk

Ik heb 58 mailtjes in mijn inbox staan van zulke idioten, krijg tegenwoordig ook uit alle uithoeken van Nederland post met flyers erbij en kant en klare aanbiedingen. Gaat helemaal nergens meer over. Maargoed, wel lekker om te weten dat je vrijwel overal aan de bak kan gaan.

grappig, vriend van me is DPO bij Allseas

Is altijd fijn... Enkele detach/werving/selectiebureau's bellen me 1x paar op om te vragen hoe het is, vind ik niet erg, geef zelf aan dat ik het geen probleem vind... Als je niks zoekt, is het een gesprek van een minuut, mocht je wel iets zoeken is het handig

Kreeg vanmiddag via school van een detacheringsbedrijf een mail. zoeken bij CFS bakel 25 machinebouwers.
wss maar eens contact opnemen aangezien ik nu bezig ben met mn afstudeerstage en daarna aan het werk wil.

Gewoon je cv op nationalevacaturebank/monsterboard knallen en dan weetje precies wat je waard ben. Dan kan je zelf nog een keuze maken naar welk bedrijf je zou willen.

Waar draait die hele branch eigelijk op? Windows?

Ik ga per 1 mei bij een nieuwe werkgever beginnen. Automatisering voornamelijk bij FloraHolland. Gelukkig weer terug naar Linux/unix

Werken hier gewoon met windows ja, weet niet wat tokheim voor de FuelPOS gebruikt, dacht ook windows.

@Arne, welk bedrijf dan? Miss dat ik het wel ken

FuelPOS draait op Windows 2000

@Tommy: Delek (= Texaco , Firezone , PicoBello , BP Frankrijk)