Het grote wat doe jij voor werk?

Nog een paar maanden en dan kan ik afstuderen ( CE - Duaal ). Daarna wil ik gaan beginnen aan de Msc. Bedrijfskunde in deeltijd icm een baan bij ASR, mits dat natuurlijk lukt.

Onderstaande arbeidsvoorwaarden vind ik erg aantrekkelijk, zeker die studiekostenregeling, aangezien de opleiding +/- 20K voor 2,5 jaar is.....

Arbeidsvoorwaarden
Naast de 4 leerzame projecten in de praktijk krijg je:
• bruto maandsalaris € 2500,--
• Master of Science, valt onder de studiekostenregeling van ASR Nederland (1 dag per week naar UvA/2,5 jarige opleiding)
• reiskostenvergoeding, laptop, mobiele telefoon
• vakantietoeslag, pensioenregeling, korting op diverse verzekeringen
• flexibele werktijden/plek
• persoonlijke mentor (die werkzaam is in het Hoger Management)

Nu maar hopen dat alles gaat lukken

Zal wel een goed pittig toelatings/recruitmenttraject omvatten?

En een contract voor terug betaling studiekosten bij uit dienst treden binnen ... jaar. Opzich ook wel begrijpelijk.

@Johnny, zorg ervoor dat er in ieder geval duidelijke afspraken zijn. Ook op papier en ondanks dat het een vriend is. Kan niet vaak genoeg gezegd worden wat dat betreft, spreek helaas ook enigzins uit eigen ervaring.

we gaan schade/sportrepair doen.. morgen kijken voor een pand, in ons huidige pand mag eigenlijk niet gespoten worden :+

vince, we zijn al 3 jaar hobbymatig samen aan 't werk... verder vertrouwen we elkaar 100%... maar weet wat je bedoeld. ook vaak genoeg geroepen dat zaken en vrienden gescheiden moet houden... maar heb er wel vertrouwen in.

Kreeg vanmiddag via school van een detacheringsbedrijf een mail. zoeken bij CFS bakel 25 machinebouwers.
wss maar eens contact opnemen aangezien ik nu bezig ben met mn afstudeerstage en daarna aan het werk wil.

Klopt, hebben een stuk productie/ontwikkeling uit o.a. Scandinavië teruggehaald naar NL, zoeken veel mensen... 1 ex-collega van me werkt er sinds begin dit jaar, een andere gaat in juli ofzo daarheen...

9 vd 10 zijn van die detacherings grapjassen die jou alleen in het bestand willen hebben...

Klopt, heb na m'n afstuderen heel wat uurtjes doorgebracht met mensen die heel blij met m'n CV waren, maar op dit moment geen mogelijkheden hadden, blablabla :P

Heb Stijn de groeten gedaan ;)

Bekende naam, hier ben ik op dit moment aan het afstuderen.

Mooi bedrijf, pand in Deurne staat nog leeg, heb gehoord dat ze dit nog gehuurd hebben tot 2013..

Gisteravond weer teruggekomen na 5 dagen meetings & karaoke zingen de hele nacht. Drie fabrieken van ons bezocht met klanten in Z-Korea. Eten is daar alleen echt niet te hachelen :D. Verschrikkelijk zeg.

Wel super schoon land. Niet te vergelijken met hier.

smg9co.jpg

Nice :) wat doe je tegenwoordig?

Zelfde bedrijf nog steeds. Wij verzorgen Europese distributie van kabels. Vnl glasvezel en ultra hoogspannings kabels. LS (voormalig LG) is een vd grootste producenten ter wereld.

Mijn functie is officieel sales engineer. Vnl voor FttH projecten in nederland bezig :)

Gisteravond weer teruggekomen na 5 dagen meetings & karaoke zingen de hele nacht. Drie fabrieken van ons bezocht met klanten in Z-Korea. Eten is daar alleen echt niet te hachelen :D. Verschrikkelijk zeg.

Wel super schoon land. Niet te vergelijken met hier.

smg9co.jpg

is dit toevallig het paleis in Seoul?

Kickje. :)

Vandaag het laatste gesprek gehad bij mn nieuwe werkgever.
Volgende maand beginnen als Logistiek/commercieel planner bij een meubelproducent/groothandel.
Aansturende functie met veel doorgroeimogelijkheden. Kan niet wachten. :#

Tof! Wilde ook planner worden, maar nu heel dit marketing gebeuren op me pad is gekomen, hier maar is in vastbijten! Word steeds meer en zijn zeer tevreden over me, woensdag een gesprek gepland, dus ben benieuwd:)

Back