Het grote wat doe jij voor werk?

Eerst even leren Fysiotherapie goed te schrijven voordat je begint ;).

Maar ik heb Fysiotherapie gestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam, prima opleiding en organisatie!

Ik heb stage gelopen in een particuliere praktijk, dus van alles gezien, van kinderen tot 90+.

haha. ja klopt.
ik doe nu MBO dus ik heb nog een lange weg te gaan.
ik heb alleen Fysiotherapie met ouderen gezien, vond dat wel intressant.

Ik lees het hier een beetje, maar merk het ook om me heen; volgens mij trekt de arbeidsmarkt wel weer redelijk aan. Ook consultancybureaus zijn weer aan het werven...

[ir]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/Troll_A_Platform.jpg[/ir]

Zit voor m'n werk nu vast op dit ding :p

Weertje is nu prima, maar de boot die hier moet gaan werken is er nog niet, en als ie morgen ofzo aan komt wordt het weer slechter en kunnen ze dus ook niet beginnen :+

Ach ja, het is hier iig wel uit te houden.. Eten is echt super (platform is van een Noors staatsbedrijf en die zorgen behoorlijk goed voor hun werknemers..) en ik zit in een gloednieuwe accomodatie waar ik zelfs m'n laptop zo aan het netwerk/internet kon hangen. Da's niet vanzelfsprekend offshore :p En als ik me verveel kan ik altijd nog geen fitnessen, gamen (jawel, gameruimte aanwezig 8P), golfen (jup, wel een simulator, maar dan nog) of canal+ opzetten. Jammer dat ik geen instrument speel, want ze hebben ook nog een ruimte die vol staat met o.a. een drumstel, meerdere gitaren, piano, keyboard etc.. :rolleyes:

Oja moet hier ook wel werken natuurlijk.. maar niet teveel :+

Haha, M'n schoonpa doet ook off-shore werk.
Leidinggevende over monteurs geloof. Wel vooral op Engels plat.
Komen af en toe best leuke verhalen voorbij!

Ontopic: Werk zelf momenteel bij Techzine.nl. Beetje een wat onbekendere tegenhanger van Tweakers.
Site heeft betere tijden gekend qua bezoekers en pageviews maar gaat weer de goede kant op.

Werk er pas een maandje of 2 maar bevalt goed. beetje nieuwsberichten produceren en nieuwe producten testen :)

Ben ondertussen al een kleine maand "marketing assistant". Bevalt erg goed, heb er ondertussen ook het complete artikelbestand van 4 tankstations onder mn hoede gekregen, dwz prijsbeheer, artikelen muteren, voorraadbeheer en het inboeken van leveringsfacturen e.d.

Vd week een landelijke campagne opgestart om onze eigen brandstof toevoeging te introduceren en alle marketing gerelateerde zaken op te zetten.

Bevalt goed:W

Wat doe je er precies @ Heineken?

Werk normaal gezien als een soort van werkvoorbereider op kantoor (titel is 'Installation Engineer'; analyses doen en procedures schrijven, rigging en materialen voor heads etc. bestellen, zorgen dat de tekenaars hun info hebben en het op tijd tekenen..) en zit telkens voor langere tijd op een enkel project. Als dat project dan uitgevoerd wordt gaat de Installation Engineer meestal aan boord, en aangezien ik in dit geval ook de pull-in operatie voorbereid heb zit ik aan boord van het platform :)

En op dit moment doe ik er niet veel, want ik zit hier vooral voor tijdens de uitvoering. En omdat de weersvooruitzichten niet zo best zijn beginnen we nog even niet, dus is het een beetje jezelf bezig houden.. Meer te weten komen over het platform (vandaag of morgen een van de poten in, dan loop je op 300+ meter waterdiepte! 8P) beetje mensen hier aan boord spreken over de operatie, het weer in de gaten houden en als dat gedaan is tv kijken, lezen, koffie drinken, sporten.. nou ja :+

En neeeee, net die ene Canal+ zender hebben we niet op het platform hier :P

Overigens, na die pull-in vlieg ik met de helicopter trouwens naar dit stukje gereedschap voor de rest van het project:

[ir]http://www.energymile.com/wp-content/uploads/2010/11/SOLITAIRE.png[/ir]

Iets met pijpleiding ?

Oja, das wel handig om erbij te vermelden inderdaad :P Werk voor Allseas, bedrijf dat olie- en gas-leidingen installeert op zee. De projecten zijn dus allemaal leidingen die van A naar B lopen, met eventueel nog bepaalde structures aan het begin, eind of middenin de lijn. Lekker lomp materiaal wel allemaal :W

Een van de wat bekendere projecten is trouwens Nord Stream, dat eigenlijk uitgevoerd wordt door ik geloof Saipem. Wij werden echter door hun weer ingeschakeld om het zware deel te doen, het is allemaal 48-inch maar deze sectie was met 38 mm wanddikte en flink wat beton eromheen. Twee keer 48-inch naast elkaar van Rusland naar Noorwegen om zo Europa van gas te kunnen voorzien. Oekraïne ff buitenspel zetten :P

Ik mag de 10e voor n week naar Zuid Korea. Paar van onze fabrieken en HQ bezoeken. Met zomervakantie vlieg ik nooit verder dan 3 à 4 uur. Heb r zo'n hekel aan :+ ....

Ik zit btw nu 6 weken op de opleiding voor onderofficier bij de landmacht, als alles goed gaat 2 September klaar en dan 6 maanden vervolg opleiding in Soesterberg. :)

Ik krijg hier vanuit mijn stage ook steeds een baan aangeboden. Ik heb gezegt dat ik eerst probeer om niveau 4 mbo werktuigbouw af te ronden ipv met niveau 2 te starten. Dat vinden ze allemaal prima en voordat ik er over begon zeiden ze dat we de contacten moeten onderhouden. Dat was ik ook wel van plan, heel leuke werksfeer werkomgeving in het bedrijf en het is allemaal lekker gemoedelijk met de collega's onder elkaar. Goede motivatie dus om net een beetje meer voor school te doen dus.

Back