Het grote wat doe jij voor werk?

Komop mensen, laten we dit interessante topic niet verpesten met flauwekul...

Ik snap dit niet. Wees gewoon recht door zee en vertel wat je wil. Anders werk je straks een jaar lang met een kut gevoel omdat je naar je zin te weinig verdient. Geloof me, zeg gewoon wat je verwacht.

Als je weet wat je wilt, heb je gelijk... Had bij m'n eerste baan geen idee wat het startsalaris was, 2004/2005 was ook geen briljant jaar voor technisch personeel... Had 1 kans, die heb ik gegrepen, en niet onderhandelt over m'n salaris... Heb op 6 jaar tijd wel 70% salarisverhoging gehad (3e werkgever inmiddels)...

als jij die 1 van die wijsneuzen aan de telefoon bent, dan moet je je zaakjes maar is wat beter regelen. Heb hier als bedrijf al 3 weken geen telefoon (kan zelf wel bellen maar niet gebeld worden). stelletje apen.

Lijkt me best zinvol om dat hier te bespreken, en ik gok zo dat Sjoerd niet aan de andere kant van de lijn zit...

Peed; balen, ik d8 dat het juist een stuk beter ging de laatste tijd in de havensector...

Ik ben het eens met Bart. In een jaar tijd ben ik ook ruim 10% in bruto loon er op vooruit gegaan. Als je een absolute meerwaarde bent zal je zeker zo beloond worden.

Hoppa, 20% erbij sinds begin dit jaar. Lekkerrr :D
jammer dat een hoop duurder is geworden
(minder hypotheek rente teruggaaf na het 1e jaar na aankoop, duurdere leasebak, ziektenkosten, enz....)

Even een kickje.

Mijn eerste werkdag als fysiotherapeut zit er op. Vanuit mijn laatste stage heb ik een baan aangeboden gekregen, een groter compliment kan je niet krijgen.

Nu alleen nog mijn papiertje ophalen, dan ben ik helemaal officieel afgestudeerd.

Even een kickje.

Mijn eerste werkdag als fysiotherapeut zit er op. Vanuit mijn laatste stage heb ik een baan aangeboden gekregen, een groter compliment kan je niet krijgen.

Nu alleen nog mijn papiertje ophalen, dan ben ik helemaal officieel afgestudeerd.

Welke opleiding heb je gedaan als ik vragen mag?
HBO Fisio-therapie?

zit er aan te denken om dat ook te gaan doen..
had je stage bij speciaal ouderen of gewoon volwassenen?

Welke opleiding heb je gedaan als ik vragen mag?
HBO Fisio-therapie?

zit er aan te denken om dat ook te gaan doen..
had je stage bij speciaal ouderen of gewoon volwassenen?

Eerst even leren Fysiotherapie goed te schrijven voordat je begint ;).

Maar ik heb Fysiotherapie gestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam, prima opleiding en organisatie!

Ik heb stage gelopen in een particuliere praktijk, dus van alles gezien, van kinderen tot 90+.

Even een kickje.

Mooi man. Direct doorstromen scheelt een hoop stress en gedoe met solliciteren.

Wel ambtenaarstijden trouwens :+

Hier is het ook snel gegaan. Op een maandag horen dat je woensdag mag afstuderen, woensdag afgestudeerd en direct daarna een telefoontje krijgen of je een dag later op gesprek wil komen voor een baan. Die donderdag na een rondleiding een contract aangeboden gekregen en de dinsdag erop beginnen 8P

Inmiddels een maand aan de gang en bevalt super, als project engineer bij een aluminium hogedruk gieterij :)
Opleiding is HTS Automotive Engineering

Back