Even een kickje.
Mijn eerste werkdag als fysiotherapeut zit er op. Vanuit mijn laatste stage heb ik een baan aangeboden gekregen, een groter compliment kan je niet krijgen.
Nu alleen nog mijn papiertje ophalen, dan ben ik helemaal officieel afgestudeerd.
Congratz!
Hier is het ook snel gegaan. Op een maandag horen dat je woensdag mag afstuderen, woensdag afgestudeerd en direct daarna een telefoontje krijgen of je een dag later op gesprek wil komen voor een baan. Die donderdag na een rondleiding een contract aangeboden gekregen en de dinsdag erop beginnen 8P
Inmiddels een maand aan de gang en bevalt super, als project engineer bij een aluminium hogedruk gieterij
Opleiding is HTS Automotive Engineering
Het begint in de techniek aardig aan te trekken heb ik het idee... Dit jaar wordt je opeens door headhunters/bureau's gebeld "hoe het met je gaat" en "of je nog op je plek zit bij je huidige werkgever" of "heb je voldoende doorgroeimogelijkheden en waar wil je over 5 jaar staan"... Vooral in omgeving Eindhoven (ASML/divisies van Philips/enz.) is het aardig booming op het moment... Dus waar ik zit
Gefeliciteerd verder, ik heb trouwens WTB gedaan...
Ik lees het hier een beetje, maar merk het ook om me heen; volgens mij trekt de arbeidsmarkt wel weer redelijk aan. Ook consultancybureaus zijn weer aan het werven...
Zie hierboven
Goede motivatie dus om net een beetje meer voor school te doen dus.
Nooit onverstandig om je opleiding volledig af te ronden... Als je eerder afhaakt qua studie, en dan meteen aan het werk gaat, kan je net zo ver komen, maar als je solliciteert moet je meteen van alles recht lullen op basis van ervaring, een papiertje spreek voor zich... Dit geldt overigens alleen voor de eerste zoveel jaar heb ik het idee, daarna moet het totaalplaatje zich verkopen...
Zelf gisteren ook nog een aardig tripje gehad, bij een klant in Lyon geweest, waar we een bepaald type (serie-)machine voor het eerst geplaatst hebben, in een ontwikkeltraject waar ik 2 jaar bijna fulltime mee bezig ben geweest... Samen met een Service Coordinator de technische mensen van die plant gesproken, waren aardig tevreden...
Ik werk bij een bedrijf dat Shrinksleeve machines bouwt. Volgende filmpje (van een concurrent) zegt meer dan 1000 woorden...
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SF7iLY43WD0"]YouTube - 600 CPM Shrink Sleeve Application - Bullet Technology by Karlville[/ame]
We bouwen vooral voor grote Multinationals (we zijn namelijk nogal prijzig
) zoals Coca Cola, Pepsi, Proctor & Gamble, Nestle, Reckitt, Danone, Kraft... Denk aan producten zoals Fruit Today (Hero), Red Bull (die shots) en allerlei was/poetsmiddelen zoals Omo, allerlei kleine flesjes die hoegenaamd goed voor je buik zijn enzo
Wel een belachelijk lange dag, om 4 uur in de auto naar collega, 5 uur in de taxi naar Dusseldorf, 7:30 vliegen naar Lyon, uur in de auto naar klant (plaatsje Andrezieux), klant te woord gestaan incl. lunch (4 uur), toen terug naar Lyon, eten, 20:30 vliegen, 21:50 weer in Dusseldorf, uurtje taxi, half uur naar huis, dus was om 23:30 thuis... Werkdagje van 19 uur, moet niet te vaak gebeuren 8P