r0bert said:Keihard tafelvoetbal ownen samen met Roald , Frank , Co en Boudewijn :W
ozzydna said:hmmm kga vaak naar de 'bovenbouwbar', een bar die vroeger de conciergewoning was... een klein huisje vlak aan de school, gerunt door scholieren. daar even gezellig n bakje koffie drinken en ff muziek luisteren.... en in tussenuren even de stad in.
omg hij heeft een vast rooster :XRalf said:Maandag McDonalds, Dinsdag vrij, Woensdag Appie Hein, Donderdag Cafetaria Trudoplein, Vrijdag Schoolkantine..
denn1s said:geen deurloo, of is die overdag dicht
dragsterlover said:Tim sporten ???
Lg Tuning said:Nou ,
Laat ik maar af trappen
ALs ik een aantal tussenuren van school heb ga ik naar de stad (Utrecht) of ik hang in de Ikea en drink daar lkkr een gratis bak koffie
Wat doe jij pcies in je tussenuren ??
Frico^DeliX said:Ruben.. :L Jij zit nooit @ computer in onze school @ tussenuur..
White SF said:Ligt eraan, soms ook naar de stad (Utrecht), soms naar t winkelcentrum Kanaleneiland... Soms in de werkplaats voor mezelf bezig
Waar zit je op school dan in Utrecht?
Tim_xsh said:jups , ik ga nu sinds 3 weken iets van 4-5 keer per week naar de sportschool.
en thuis cardio , maar dat al langer
Tim_xsh said:jups , ik ga nu sinds 3 weken iets van 4-5 keer per week naar de sportschool.
en thuis cardio , maar dat al langer