Het "grote" wat doe jij in je tussenuren of pauze toppic

r0bert said:
Keihard tafelvoetbal ownen samen met Roald , Frank , Co en Boudewijn :W

met jouw kank praten....kweet niet hoeveel ik er al ingegooid heb maar dat is veeeel;)

verders eet ik veel in tussenuur....of ga relaxed...de stof lezen:P

ozzydna said:
hmmm kga vaak naar de 'bovenbouwbar', een bar die vroeger de conciergewoning was... een klein huisje vlak aan de school, gerunt door scholieren. daar even gezellig n bakje koffie drinken en ff muziek luisteren.... en in tussenuren even de stad in :).

Laat me raden jij zit op het o zo fijne Bogerman College in Sneek? Daar zit ik dus op, tijdens me pauzes moet ik hard aan het werk in de obb om het hoognodige aantal sbu's te halen en in de tussenuren moet ik studieuren of de o zo goed geregelde vakwerkuren maken

Nee dan heb je wat, met je aangeschoten/zatte smoel op school zitten :X
Ik doe niet aan tussenuren aangezien ik bekant iedere dag wel een uurtje of wat te laat kom :X
Kan me tijd in die uren goed gebruiken, huiswerk daar doen we niet aan natuurlijk :D

Meestal eerst even naar het rookhok, dan jasje weer terug hangen en in Het Hilton gaan zinnen waar meestal weer nix te doen is:X
Dan ff naar c1000 om kaasuii en stokbrood met knoflooksaus te halen:)
Dan weer terug naar skool en nog even dampen en dan gaat de bel weer.

Dit zijn mijn spannende belevenissen in een tussenuur 8P

Lg Tuning said:
Nou ,

Laat ik maar af trappen

ALs ik een aantal tussenuren van school heb ga ik naar de stad (Utrecht) of ik hang in de Ikea en drink daar lkkr een gratis bak koffie

Wat doe jij pcies in je tussenuren ??

Ligt eraan, soms ook naar de stad (Utrecht), soms naar t winkelcentrum Kanaleneiland... Soms in de werkplaats voor mezelf bezig :)

Waar zit je op school dan in Utrecht?

White SF said:
Ligt eraan, soms ook naar de stad (Utrecht), soms naar t winkelcentrum Kanaleneiland... Soms in de werkplaats voor mezelf bezig :)

Waar zit je op school dan in Utrecht?

Ik zit op Scutos ROC/ASA techniek kant zeg maar meen de columbuslaan...
met die gele overkapping.
Ik doe opleiding manager opslag en vervoer 2e leerjaar en bijna ieder ochtend een gratis bakky koffie fixen bij de ikea voor 10:00 gratis koffie... met een mooi uitzicht op de snelweg...:W:W

Soms zit ik ook op 't forum ff het 1 en ander posten voordat mijn lesjes weer beginnen... O-)
maar wat wordt er dan bij jullie voor music gedraait in de aula... ?

als er tussenuren vallen gaan we altijd diehard tafelvoetballen...de fifty's spende...
nu is het meer Toepen met playboy kaarten :D...en soms eve naar de albertheijn essen kaufen

Back