Het "grote" wat doe jij in je tussenuren of pauze toppic

Nou Huiswerk maken ofzo of xtra bijleren als ik het niet snap. En jah natuurlijk ff gezllig bij het vrouwelijk schoon gaan zitten ;)

Kombuis (snackbar vlakbij school), benzinepomp, leraren vervelen, dames kijken, scooters checken in eht scooterhok, of ff naar het winkelcentrum.

Owja , Kheb ong ookwel vast rooster :D

Ma 4e uur: Albert Hein
Di: 6e uur: Albert hein
Wo: Kantine ( geen aula :( )
Do: 5e uur: Deurloo ( snackbar )
Vrij 4e uur: Bieren @ Vuurtoren :D

in de aula frikandelletje/mexicano/worstenbrood/saucijzenbrood bikke, peukie smoren, brommers checken, ff naar de stad (bergen op zoom)

verders loopt er zeer weinig vrouwelijk schoon rond dus daar ken ik ook al niks mee :|

maandag pauze (hele dag): grossie@aerox meeten
dinsdag pauze (hele dag): grossie@aerox een schop geven ofzo :/
woensdag pauze (hele dag): grossie@aerox erm..
donderdag pauze (hele dag): grossie@aerox stad in sleuren :x
vrijdag pauze (hele dag): grossie@aerox sja.. :? :x

Echt veel lesuren heb ik niet, ik kom nog niet aan 10 uur per week. En alleen op donderdag heb ik van 8.45 tot 10.30 en dan van 14.45 tot 16.30 dan nog. Mja dan altijd de verplichte teammeeting. En anders zijn er genoeg plekken op de campus om wat te gaan snaaien.

Was trouwens afgelopen week, in het vervolg ga ik niet naar een onverstaanbare rus zitten luisteren die niet weet waar hij het over heeft.

AC Vlammert said:
in de aula frikandelletje/mexicano/worstenbrood/saucijzenbrood bikke, peukie smoren, brommers checken, ff naar de stad (bergen op zoom)

verders loopt er zeer weinig vrouwelijk schoon rond dus daar ken ik ook al niks mee :|

Bij ons loopt er ook niet echt iets rond , amper meiden hier... maar ach wat wil je he techniek kant :rolleyes:

- Forummen op de computer
- Tjille in de kantine
- Naar de stad

Kheb veel tussenuren want ik ben blijven zitte in 4 Havo dus veel vakken die ik al heb afgesloten hoef ik niet meer te doen dus :P

Aerox-Evo70 said:
forum ownt
msn meestal niet om deze tijd
lords of legend ownt ook !

ik zit nu in de les die vent staat zijn verhaal af te steken , zit lkkr oude happy hardcore shit te luisteren en te forummen.
dit forum owned eggg wel je ziet maar weer wie de die hards zijn :rolleyes::D:D

Back