Het "grote" wat doe jij in je tussenuren of pauze toppic

Zit meestal ook op pc tijdens tussen uren (eigenlijk ook gewoon als ik geen les heb en zou moeten studeren of papers maken :x ).

Ik doe geen flikker op school in de pause. Het is daar saai, geen boeiende mensen. Helemaal nix. Af en toe een x naar de winkel en dat was het wel:(

Maccen en wijze weekendverhalen vertellen :X
Zit maar 1 dag per week op school , soms een tussenuur , beetje maccen en chillen.

forummen
quake3 met zun alle
naar huis --> ook forummen
biljarten
in aula dames kijken:)
supermarkt
of ff Venlo in

dat was het wel...

morgen alleen t 2e en t 7e les,
dus gvd morgen 4 tussenuren achter elkaar, kweet nu al niet wak kan doen :z
kdenk dak t 2e maar niet ga, lkkr uitslapen... en dan t 7e gaan... of misschien wel vrij nemen...

Frankz0r said:
morgen alleen t 2e en t 7e les,
dus gvd morgen 4 tussenuren achter elkaar, kweet nu al niet wak kan doen :z
kdenk dak t 2e maar niet ga, lkkr uitslapen... en dan t 7e gaan... of misschien wel vrij nemen...

Ik was helemaal niet gegaan :W

wanksta1 said:
tja ik ga dan altijd Hilversum in of beetje scooterboeren vervellen met moeilijke vragen die ze niet weten :P:P

maar niet zoals de helft van me klas GAAN BLOWEN IN HET PARKJE
haha zit jij mss bij Tim steenbergen uit Nieuwendijk in de klas:P
die gaat ook altijd blowen:D

in pauze peukje roken en weer terug klas in tussenuur huiswerk maken. HBO.. maar meestal ben ik gewoon vrij :p heb maar iets van 10 uur les ofzow in de week :) Iedereen die ik ken zit op andere studie s enzow met andere roosters. Ik ben altijd voor 12 uur al thuis. en sommige hoeven pas om half 6 na school...
Vroeg@h op de middelbare :p was het mooi ouwehoeren en sanders ownen

Honda Red Bull said:
in pauze peukje roken en weer terug klas in tussenuur huiswerk maken. HBO.. maar meestal ben ik gewoon vrij :p heb maar iets van 10 uur les ofzow in de week :) Iedereen die ik ken zit op andere studie s enzow met andere roosters. Ik ben altijd voor 12 uur al thuis. en sommige hoeven pas om half 6 na school...
Vroeg@h op de middelbare :p was het mooi ouwehoeren en sanders ownen

Kijk dat zijn teminste berichten 10 uur les in de week , voor 12 uur thuis

Meestal de Ikea ownen @ kanalen eiland (utrecht) :W is toch maar 1 min lopen en jah als je meerdere tussen uren hebt patatjes halen bij bram :P of gewoon naar huis rijden :P

Back